/
Forside
/
Karriere
/
Erhverv
/
Markedsføring
/
Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Markedsføring
#
Navn
Point
1
refi
860
2
Kortoverv..
520
3
ans
480
4
katekismus
450
5
dova
410
6
Nordsted1
360
7
pallebhan..
310
8
EXTERMINA..
300
9
arne.jako..
250
10
gummianden
250
Hjælp..!
Fra :
Thylle
Vist : 694 gange
100 point
Dato :
26-04-06 11:37
Hej Alle..!
Vi er på vores skole igang med et eksamensprojekt. Vi skal designe et produkt fra start til det er på gaden. Vi står nu i sidste fase, og er igang med at udforme en markedsføringsstrategi.
Vi har lavet har valgt kun at satse på markedsføring lokalt, og har derigennem designet plakat, folder, tv, spots mm.!
Vores problem er nu at vi er rigtig dygtige praktisk, men har problemer med at se hvordan en markedsføringsstrategi skrives - der findes mange modeller for det, men vi mangler mere eksempler på hvordan det skal gøre. Måske en som engang har fået udformet en markedsføringsstrategi, eller en som ved meget om enmen vi måske må kontakte pr. telefon.
Vi har svært ved at komme igang - håber nogle har det vi søger, eller på anden måde kan hjælpe..!
Mvh Thylle
Kommentar
Fra :
Balcanard
Dato :
26-04-06 11:44
Prøv at studere dette link, om det kan hjælpe jer videre
http://www.virk.dk/VirkPortal/site/VidenOgVaerktoej/VirkTema/Firmastart/FoerDuStarter/Marked/Markedsfoeringsstrategi.aspx
Pøj - pøj
Kommentar
Fra :
lawitt
Dato :
26-04-06 11:52
Hej, her er et par gode links:
http://www.webdanmark.com/ss65.sspx?ModuleType=1&ItemID=2
http://www.evu.dk/page.asp?objectid=3&zcs=219
(her kan man også spørge efter konkret info)
Mvh. Lars
Kommentar
Fra :
ampere
Dato :
26-04-06 14:20
Hvilken model har I tænkt Jer at tage udgangspunkt i?
Selve opgaven kan inddeles i de beslutningsprocesser e.lign som modellen giver. I de enkelte afsnit/kapitler skal I simpelthen beskrive alle de tanker I har gjort jer/gør jer indenfor den enkelte delproces. Fx. når i vælger medie - hvilke tanker har I så gjort jer - hvorfor lige et medie frem for et andet - lokalt fremfor nationalt osv. Anvendelse af en model er et udtryk for at der bliver identificeret et problem/udfordring - hvordan afsættes vores produkt, hvem vil være vores målgruppe, hvordan rammer vi bedst vores målgruppe.....Modellen skal således hjælpe Jer til at identificere problemer og løsninger på en struktureret måde.
Mvh. ampere
Kommentar
Fra :
Thylle
Dato :
27-04-06 14:58
Regner med at tage udgangspunkt i Berkland-cirklen..!
Det er svært at beskrive det helt, og det er jo også meget induviduel fra produkt til produkt..!
Håber bare på et eks, for det er så svært lige at komme igang..!
Thylle
Kommentar
Fra :
ampere
Dato :
27-04-06 15:05
Hvis I bor i Storkbh. kan I tage ind på Handelshøjskolens bibliotek, der vrimler det med markedsføringsopgaver - så kan I da se hvordan det er gjort tidligere. Jeg kender vist ikke Berkland-modellen - siger mig ikke lige noget pt.
ampere
Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Alle emner
Karriere
Erhverv
Markedsføring
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177439
Tips :
31962
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408069
Brugere :
218879
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.