/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth eller?
Fra : hans-u
Vist : 833 gange
20 point
Dato : 24-04-06 18:10

Hvordan finder jeg ud af om den pc jeg sidder ved har Bluetooth?

Jeg har nemlig to billeder på min mobil som jeg skal have ind på pc'en men da jeg ikke har noget stik eller noget i den stil kan jeg ikke rigtigt se hvad der ellers skulle få dem ned.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-04-06 18:14

Jamen du kan da købe et usb kabel eller noget. Jeg har et usb kabel som jeg putter en USB dongle ind i, og herved lægger jeg mine billeder ned. Man kan også få et usb kabel til sin mobel, et der specielt passer til mobilens stik. Hvilken telefon har du ?

Kommentar
Fra : hans-u

Dato : 24-04-06 18:17

Lige pt. har jeg en sony ericsson K608i, men har ingen penge på så det er heller ikke muligt for mig at sende dem til min mail.

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 30 point
Dato : 24-04-06 18:20

Det ersjællent, en PC har en Bluetooth sender/modtager, men med denne her(eller lign)
http://www.mobilefun.co.uk/product/1412.htm
kan du sende filer mellem telefon og PC
Fordelen frem for et kabel er, at skifter du telefon, er det eneste du skal bekymre dig om, om den nye telefon hat Bluetooth

Gert

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-04-06 18:27

Denne dongle kan du købe i T-hansen. Og den virker helt fit, vi har selv en.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=691938127&n=1375758714&pn=1375758715

Godkendelse af svar
Fra : hans-u

Dato : 24-04-06 18:30

Tak for svaret g_h.

Kommentar
Fra : g_h