/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mp3 afspiller til Ericsson R600
Fra : Lars4001
Vist : 400 gange
25 point
Dato : 04-12-02 20:29

Hej!

Passer Ericsson`s Mp3 afspiller til en Ericsson R600?
Evt. Hvor kan man købe Mp3 afspilleren billigst?

På forhånd tak...
Lars

Kommentar
Fra : LILLIU

Dato : 05-12-02 02:55

Ericsson MP3 afspiller: Passer til Ericsson A2618, A2628, R320, R310, R520, T20m T28, T29, T39, T65, T68, T200 og T300.
Man kan købe hos Tele Danmark til 499,00 inkl. moms (før 1.599,00 inkl. moms)
Link:
http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=8cnvZ4Dmm-Lvfb0IXMEvz0bIpl2KT7lkj3s=?ProductID=ZTEKamlDh60AAADlmf7AhLAO

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 20:37

Lars4001 wrote:
> Hej!
>
> Passer Ericsson`s Mp3 afspiller til en Ericsson R600?
> Evt. Hvor kan man købe Mp3 afspilleren billigst?

En HPM10 passer ihvertfald ikke dertil. Så medmindre der er kommet en nyere
må det blive et nej.

/Carsten Steffensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 21:31

> En HPM10 passer ihvertfald ikke dertil. Så medmindre der er kommet en
> nyere må det blive et nej.

Hvad med T300?

Mvh.
Hans-Jacob
--
Leveret af:
OE feat. OE-Quotefix
"Vejen til en _ordentlig_ løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 21:40

Hans-Jacob Møgelmose wrote:
>> En HPM10 passer ihvertfald ikke dertil. Så medmindre der er kommet en
>> nyere må det blive et nej.
>
> Hvad med T300?

Jeg ved det faktisk ikke, grunden til at jeg lige kan svare på R600 var at
jeg var nødt til at sælge min HPM10 da jeg opgraderede fra T29 til R600

/Carsten S

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-02 00:17

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> wrote in
news:asloot$2f5$1@sunsite.dk:

>> En HPM10 passer ihvertfald ikke dertil. Så medmindre der er kommet en
>> nyere må det blive et nej.
>
> Hvad med T300?

Det ser ud til at kunne virke:
http://shor.ter.dk/973519790

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-02 08:32

Jeg har en R600 og ville også gerne have en mp3 til den, men var også
usikker på om den virkede til mobilen. jeg futtede derfor ned i min
mobilbiks og spurgte, manden sagde at den ikke var compatibel pga. R600
ikke er en Ericsson?!? det er en fon de har fået produceret i Kina af en
suspekt kinesisk fabrik, og så sat deres ejet stik og software i. efter
denne melding var jeg jo lidt nedslået, men hva' den kan da snakkes
i.... dog er SMS delen ikke den bedste (R600 kommer ALDRIG til at passe
med noget at Ericsson tilbehør)

/jonas

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-02 16:07

> (R600 kommer ALDRIG til at passe med noget at Ericsson
> tilbehør)

Så, så. Rolig nu.

Det er vel kun MP3, radio og kamera der ikke passer.
Ladere, håndfri m.m. fungerer fint.

*Fischer

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 15-12-02 20:47

Desværre kan der ikke skaffes en mp3 afspiller til Ericsson R600, det var også grunden til at jeg skaffede mig af med min, inden den kom på tilbud i alle butikkerne.