/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Erfaring med WASCO skabsfrys?
Fra : perulla05
Vist : 10109 gange
100 point
Dato : 23-04-06 20:18

Hej allesammen.
Er på nippet til at købe en WASCO skabsfryser hos Harald Nyborg. Model F2700A, 237l.
Er der nogle af jer, der har erfaringer med produktet?
Hilsen perulla

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 110 point
Dato : 23-04-06 20:27

Har et af disse BILLIGE tilbud, og kan kun sige KØB DET
Du får ikke noget billigere, medmindre du vil have DESIGN, som du så også betaler for.
Købte en fryser for 2 år siden,,, ingen problemer, kan fryse ned til 28*
Men så koster det.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-04-06 20:30

Med hensyn til Wasco produkter, har jeg konstateret at i hvertfald nogen af dem er almindelige mærkevarer, som H N bare har fået sat deres eget navn på. Du kan roligt købe dem.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 23-04-06 20:33

Og der er ikke meget at RIME af, medmindre su lader døren stå åben flere minutter.
Kan kun anbefale det,,, til prisen ALTSÅ.
Og det er heller ikke ret dyrt i brug, selvom de skriver andet.
Kan nævne, at jeg også købte flere andre i samme serie, og har ingen PROB med noget af det.
Men der kommer sikkert, mange NEGATIVE svar.
Ignorer dem, og køb nyt hvert 2-3/4 år, meget billigere, END HUGO BOSCH, eller var det et tændrør.

Godkendelse af svar
Fra : perulla05

Dato : 23-04-06 21:31

Tak for svaret sofus.dk.