/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kim Larsen
Fra : rosehjerte31
Vist : 777 gange
20 point
Dato : 19-04-06 14:37

er der nogen der kender Kim Larsens adresse?
på forhånd tak

HilsenTina Larsen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 19-04-06 14:48
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-04-06 15:14

Kim Larsen er en mand, der sjældent vil interviwes, og i det hele taget gerne vil være i fred, derfor gav jeg dig hans hjemmeside adr, da du stillede spørgsmålet sidst. Jeg er ret sikker på, at det er den eneste måde du skal gøre dig håb om, overhovedet at komme i kontakt med ham

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-04-06 22:33

Selv om nogen kendte den, ville det være ulovligt at skrive den her på siden.

Jeg ved heller ikke helt hvad det er der gør, at bare fordi en person er kendt, tror folk at de kendte er interesserede i at blive belejret enten via telefonopkald, breve eller endda fremmøde på deres privatadresser

mvh dova

Accepteret svar
Fra : fooler

Modtaget 20 point
Dato : 24-04-06 23:39

Send et brev til ham via hans pladeselskab, de skal nok videresende dit brev til ham.

Godkendelse af svar
Fra : rosehjerte31

Dato : 25-04-06 11:38

Tak for svaret fooler.
hilsen rosehjerte