/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
LORTE TEXT - SAMSUNG E330 HELP
Fra : Black_megan
Vist : 991 gange
100 point
Dato : 18-04-06 16:13

Hvordan får jeg fjernet den text der fylder bunden af mit display? Det er ikke den der text, hvor der står TDC et eller andet alt efter abonnement, men der står i bunden hvorfra den finder forbindelse. Det vil sige, den nævner alle de nærliggende byer skiftevis alt efter hvor den henter forbindelse fra.. det skal bar væk.. hvordan?

PLEASE hjælp mig!!

Accepteret svar
Fra : Nuserpigen

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-06 18:52

Hejsa

Det hedder celleinformation...

Du kan se en vejledning her, til hvordan du slår det fra:

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/telefonmanualer/

Hilsner fra Nuserpigen

Godkendelse af svar
Fra : Black_megan

Dato : 02-05-06 19:31

Tak for svaret Nuserpigen. Undskyld jeg ikke har fået accepteret dit svar tidligere... Men nu har jeg :D Hyg dig

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 02-05-06 22:45

Det var så lidt

Hilsner fra Nuserpigen