/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hali hiv, hali høj,hali havkat
Fra : upyoursmate
Vist : 2894 gange
300 point
Dato : 16-04-06 19:31

Hvem har skrevet denne sang, der er med i Flådens Friske Fyre? Og er der et sted på nettet jeg kan downloade den...?

Mvh. U.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-04-06 20:03

Tja...Det er Svend Asmussen der spiller musikken og Hans W Petersen der synger...men det var jo ikke det du spurgte om!

Eller skrev S.A. også teksten, det fregår jo ikke nogen steder?, men hvad med bare at købe filmen til 149,95

http://moviezoo.dk/index.php?varenummer=5706102329531&title=Fl%C3%A5dens%20friske%20fyre

Hali hiv, hali høj, hali havkat... Husk dette: Når der kommer en lugt af ramsaltet ged, og havgusen er hvid og fed, så er der ÅL så er der ÅL så er der ÅL i geled, hali hiv, hali høj, hali havkat. hali hiv, hali høj, hali havkat.

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 300 point
Dato : 16-04-06 23:55

Hej, så kan du få lov at høre Hans W. Petersen. Gå til nedenstående link: Hvor Både Paul Hagen, Ove Sprogøe & Dirch Passer - Fiskernes sang
Hans W. Petersen - Peter's sang * Den du efterlyser. Du kan også downloade den.

http://www.danskfilm.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=115996&side=&webside=420254

Dette link med sange fra danske film vil måske også interessere dig ? : http://www.sagaole.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=3545&side=&webside=521243

God fornøjelse

Hilsen steno

Kommentar
Fra : steno

Dato : 17-04-06 00:04

Hej igen

Jeg mener det er Carl Ottosen, der står for tekst. Svend Asmussen for musik.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : steno

Dato : 17-04-06 00:19

Hej igen igen, jeg glemte lige at tilføje at når du åbner filen i Windows Media Player på websiden, skal du, når den afspiller, trykke Filer og efterfølgende trykke på Gem Media Som ..
Held og Lykke med det
Hilsen
steno

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 17-04-06 20:00

Tak for svaret steno.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 17-04-06 20:14

Til upyoursmate

Selv tak

Hilsen steno