/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
`?
Fra : sofus.dk
Vist : 1056 gange
105 point
Dato : 16-04-06 05:00

Hvordan kan det være, jeg ikke kan føle min ene side af hovedet MERE
Fra øret/ til halsen.

Har 39+ i feber, og haft det 6 Mndr
Ikke noget med at gå til LÆGE

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-04-06 07:57

lyder til at du er syg i hovedet, ikke så meget fordi du har feber og ondt, mere fordi du stiller sådan et spg´ her............

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-06 08:37

Begyndende hjernedød.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-04-06 09:27

Du trænger nok bare til at få skifter til nye batterier. Væk fra computeren og ud i solen så bliver de automatisk ladet op.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-04-06 11:55

Du har ligget på dit grønne øre for længe - er det stadig grønt?

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 16-04-06 12:57

Hej sofus.dk

Jeg regner med at dit spørgsmål er seriøst, så det kræver også et seriøst svar, så jeg vil gerne være dig behjælpelig med at få løst dit problem.

For at kunne hjælpe dig, må du fortælle meget mere og dig selv og dit liv.

Og hvis du vil holde den slags oplysninger indenfor en snæver og fortrolig kreds,
mener jeg at vi skal skrive direkte til hinanden, så derfor må du skrive din @-adr. her på siden.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-04-06 13:04

Ja, eller bruge private indlæg, ikk'?

Hanne

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 16-04-06 13:11

Hej Camillasmoster

Vil du godt forklarer mig lidt nærmere om hvad du mener med din kommentar?

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-04-06 15:26

Moster Glad mener at to brugere kan skrive privat med hinandne her på kandu - hvis du går ind under 'din profil' kan de se det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-04-06 16:15

Jeg tror ikke på at du kan gå med 39 gr feber i et halvt år,
uden lungebetændelse og alvorligere konsekvenser.
Altså kun pjat.
Det hvide pulver er ikke godt for helbredet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-04-06 16:54

Nemlig Dorthe, godt du kan forklare mig, når jeg ikke er tilstede

Sofus - vend tilbage med dit spørgsmål, når du har sovet den ud, ikk'?

Vær god ved dig selv og snup en kop kaffe og en ostemad eller sånoget og en god lur - så ta'r vi en sludder bagefter, i'gå'?

Hanne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-04-06 20:28

Moster Glad - ja ikke *GG* Og så endda med trykfejl i flertal, selvom indlægget er ultrakort.
Skiiiiide godt Eg...Dorthe..

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 17-04-06 00:48

stop med det der amfitamin misbrug.. har selv prøvet at tage amfetamin over længere tid.. og det ender med at man for feber og midster følelses i visse dele af kroppen, jeg kunne ikke mærke mine fødder til sidst og havde kronisk 39 feber...

stop med at tage det, og det går væk!

Accepteret svar
Fra : Aalborg67

Modtaget 105 point
Dato : 17-04-06 09:00

ZWEKJA, ja enten er det problemet. DOG tyder det mere på Psyk. Alene at lave indlæget med en nissehue!!!, Jul er noget man glæder sig til,, så for mig er det vist en der mangler opmærksomhed.. Eller er der to brikker der står i vejen for hinanden...

Ikke noget med at gå til læge,,, øh !! , hvorfor, han/hun er der for samme.. For mig lyder du som en der har roterene fis i låvet.. Mildt sagt.

Mogens

Ps. Til oplysning kan jeg fortælle jeg på 11 Md. er kommet ud af NARKO.. Dog kræver det rygrad,, den får du IKKE ved at have ondt af dig selv (med "Nissehue"!).. Jeg er 100% clean pt. og ikke så meget som tænker på en Benzo eller de 30 - 40 stk. Stesolid som dagen startede med + 100 ml. Metadon Mv..,,, men er det livet?....NEJ..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-04-06 12:11

Når man ikke vil til lægen, er det nok, fordi man ved, at han/hun har ret - og sandheden kan gøre ondt...på kort sigt, men give et helt nyt liv på længere sigt - lyset er derude for enden af tunnellen.

Ét skridt er nok til at være tættere på dagslyset for enden af tunnellen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-04-06 00:44

Hvor bli'r du af denne gang Sofus?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-04-06 21:15

Teil
Kode
Jeg tror ikke på at du kan gå med 39 gr feber i et halvt år,
uden lungebetændelse og alvorligere konsekvenser.
Altså kun pjat.
Det hvide pulver er ikke godt for helbredet.

Hvilket tyder på du intet kender til mig, FY FOR DEN DA.
Og vil heller ikke kende dig,
Hold da op i tager skidtet alvorligt,
OK- ikke 39* men altid feber, og heller ikke bare 6 mnd, men har haft feber gennem flere år, hvilket Hospitalet heller ikke SLÅ ned.
Og kunne ikke finde nogen GRUND, til at jeg skulle have det.
Men kan da sige det er gået over, efter jeg skyllede ørene med stort tryk.
Men kan så til gengæld ikke høre ret godt mere.
Og har meget KOLDE fingre/fødder.
Skal dertil også oplyse, at jeg som yngre INDTOG mellem 30/40 Codymagnyl om dagen, hvilket gav nogle forfærdelige smerter, men jeg har hverken Nyre eller Lever skader "Og mit hovede fejler heller ikke meget" med mindre DU KAN BEVISE DET.
Og angående hvidt pulver, bruger det ikke, men førsøger selv at holde op med, et mindre/lægeordineret medicin forbrug, gennem 20 år, som min nuværende Læge, har givet mig frit slag til at forsøge, at stoppe, men fraråder DET PÅ DET KRAFTIGSTE.
Da han ved, at det vil give meget kraftigt bagslag.
Camillasmoster
Hvorfor skulle jeg dog skjule noget for min læge, han IKKE VED I FORVEJEN.
Jeg har haft problemer med Prostatatis "OG DET HEDDER SYGDOMMEN" i over 30 år.
Hvilket heller ikke er en sjov historie, men give en FANDENS masse andre symptomer.
Grunden til jeg ikke svarer, er for det første, at jeg ikke har det særligt godt, og så har jeg JO selv bedt kandu om at lukke min konto HER, hvilket nogle måske har fulgt med i, da jeg hader "stikkere og andet godtfolk" så jeg kan ikke modtage mail eller andet.
Og da der ikke er andet end brok med andre, syntes jeg nok, jeg har andet at lave end høre fra BROKRØVE, der hverken kan eller vil hjælpes.
Men tak for hjælpen.
Syntes kun der er 2 der fortjener point her, og det

Aalborg67
Zwekja
Og det er fordi, de ved HVAD DE SNAKKER OM.
Aalborg 67, mon vi nogensinde har nødt hinanden, eller bor du ikke I Aalborg, er født og opvokset der,,,

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 21-04-06 21:32

Glemte vist at sige lammelsen var væk,,,IKKE feberen.

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 24-04-06 04:43

Tak for svaret Aalborg67.

Bitter,,,godt vi er hjemme, ellers var vel bare røget i en gas/bageovn.
Eller nu omdage--------blevet omskåret, halsen