/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Bjergkøbing Grand Prix
Fra : my77
Vist : 762 gange
400 point
Dato : 15-04-06 23:31

Jeg søger Bjergkøbing Grand Prix på DVD med dansk cover. Det er underordnet om det er udgaven med 1 eller 2 disc.

Nogen der ved hvor jeg kan få fat i den???

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 16-04-06 00:19
Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 16-04-06 00:20

Ups sorry den var udgået, men prøv at sende dem en mail og spørg om de får den igen.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-04-06 00:30

Der står, rundt omkring på Nettet, at Bjergkøbing ikke findes længere - ikke produceres osv.

Jeg kan desværre heller ikke finde den som brugt - kun med norsk cover - men måske du selv er heldig.

God jagt.

Mvh. Dorthe.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 16-04-06 00:33

Jeg har fundet den på dvdcity.dk men det er desværre i vhs.

http://www.dvdcity.dk/?52X31X3531XA53434X313

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 16-04-06 00:35

Hejsa

Ja, som timeglas skriver, er den udgået.... Men har fundet den med norsk omslag:

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&session=1

Ved ikke om den kan bruges?

Ellers prøv på guloggratis.dk eller dba.dk

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 16-04-06 00:47

Ja og det med at sende dem en mail er jo nok ligemeget hvis den ikke er i produktion mere, så det er en lidt svær opgave.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : steno

Dato : 16-04-06 01:33

Hej my77

Gå ind på Laserdisken.dk - Link: http://laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=%09Bjergk%F8bing+Grand+Prix&x=43&y=20

Der ligger både 1 og 2 DVD udgaverne. Hvis du klikker på billedet bliver det stort, højreklik og gem front til skrivebord - klik igen, og du får bagsiden Gem igen til skrivebord. De skriver en masse numre, men du kan bar lave den om til det du vil. Det er Superkvalitet, det eneste de mangler er ryg.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : steno

Dato : 16-04-06 01:50

Hej igen my77

Jeg har fundet DVD Covers + CD label 1 0g 2 på dansk til dig. Du kan finde dem på: http://www.cdcovers.cc/. der kommer her en hel masse pop up menuer. Men jeg har fået dem ned, så hvis det går helt galt for dig, kan jeg sende dem til dig. Du kan gå ind i min privat post og gi mig din mail, så sender jeg dem til dig.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 16-04-06 01:56

Kommentar
Fra : steno

Dato : 16-04-06 02:00

Uha !

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 16-04-06 12:48

de har den hos bog og ide i ålborg.. hvis du bor tæt der på

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 16-04-06 14:16

Video netto....over ved den runde tårn i KBH!!!!!

Kommentar
Fra : steno

Dato : 17-04-06 00:56

Hej my77

Du kan gøre som nuserpigen skriver: Købe den i 2 disc versionen for Kr 159,- fra cdon.com. Den bliver leveret lige til døren med girokort, så du har en uge til at finde posthuset i. Hvis du så vil have et andet cover på, kan du bruge mine link: laserdisken eller cdcover.cc, som jeg nævner tidligere.

Hilsen
steno

Kommentar
Fra : SweetTransvestite

Dato : 19-04-06 15:50

Du kan finde den i 2-disc version i Stereo Studio til 99. kroner.
HVis den ikke er i afdelingen nær dig, så kan de bestille den hjem til dig fra andre forretninger.