/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
oversættelse til tysk
Fra : syllemus
Vist : 751 gange
200 point
Dato : 14-04-06 18:11

Er der en der kan oversætte sætningen nedenunder til tysk

Hej

30 euro er overført til din konto. Du vi modtage dine penge i næste uge.
Vil du give mig besked når du har modtaget dem, og når du sender min CD.

Skriv helst på engelsk.

Venlig hilsen

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 14-04-06 18:21

Hvorfor skriver du ikke selv på engelsk, når du forventer modtager skal svare på sproget. Det må samtidig være en som du kender godt, idet du anvender tiltaleformen du. Denne vil ellers ikke være gangbar på tysk.

Vil du spilde vores tid eller hvad.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-04-06 18:27

Hvad mener du med, at spilde vores tid???

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-04-06 18:34

qfha- svar på spørgsmålet eller bland dig uden om, det rager ikke dig hvordan jeg vil skrive til denne person!!!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 14-04-06 20:38

Du skriver skal oversættes til Tysk og længere ned skriver du skriv engelsk.
HVAD MENER DU, HVILKET SPROG?

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 14-04-06 21:47

Hej, det er helt sikkert ikke 100% korrekt men det gårnok til formålet:

>>>

Hallo,

30 Euro ist zu Ihr Konto überwiesen worden. Sie werden Ihr Geld die folgende Woche bekommen. Informieren Sie mich bitte, wenn Sie das Geld bekommen haben und wann Sie meine CD senden.

Schreiben Sie bitte zurück auf englisch.

<<<

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : andersit

Modtaget 200 point
Dato : 14-04-06 21:55

Ikke alt det ævl. Send det her, så går du ikke helt galt i byen.

Hey
30 euros überwiesen auf Ihr Konto. Sie empfangen Ihr Geld folgende Woche.
Eine Anzeige schicken Sie mir bitte, wenn Sie das geld empfangen, und wenn Sie das CD bitte
senden.
Bitte auf englisch antworten.

Vielen Grüsse

Sproget er måske lidt mere høfligt, men det er normalt i tysk skriftsprog.

Held og lykke
Anders

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 14-04-06 22:50

Mange tak for svaret andersit. Jeg stoler på at dit tysk er bedre end lawitt`s