/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
leder efter sang!
Fra : veffer
Vist : 493 gange
50 point
Dato : 13-04-06 15:49

hejsa. jeg hørte skala FM's top 1000, og på plads 830 eller der omkring, hørte jeg en sang som, så vidt jeg kunne høre fra værten, hed Spanya / Spania / Spanja ... ja hva ved jeg, men noget lign.
Mener de synger noget med; Lost your mom.. eller noget i den retning..

Nogen der ved hvad jeg snakker om? jeg har søgt på lyrics, og der har ikke været nogen hits...

Hjælp!

Takker!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-04-06 15:53

Kan man ikke se listen et eller andet sted?????

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 13-04-06 15:54

nej.. jeg har prøvet

Sangen er vel og mærket langt fra ny..

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 13-04-06 15:59

Der er en gammel gruppe, som hed Spagna, der hittede med nummeret "Call on me", men det nummer indeholder ikke noget der minder om teksten "lost your mom"....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-04-06 16:05

Så må du skrive til dem...

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 60 point
Dato : 13-04-06 16:06

Nå, det er så faktisk en kvinde, som hedder Ivana Spagna - hør "Call me" samt andre numre på:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./album/viewalbum.htm&trackid=309852

Godkendelse af svar
Fra : veffer

Dato : 13-04-06 16:22

Tak for svaret Kazistuta. præcis hvad jeg skulle bruge.. nu må jeg så bare håbe de gamle har en cd liggende med hende..!