/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Likita import
Fra : maj_britt
Vist : 2078 gange
50 point
Dato : 12-04-06 20:55

er p.t. i søgelyset for ulovlig import af hunde, link: http://www.tv2east.dk/nyhed_vis.php?crypt=HVYOa08DTQo=&id=17598

Ejer påstår at han kun har importeret mellem 50 - 75 hunde ulovligt, men jeg ved, det tal er meget højere.

Jeg beder nu ALLE der har købt hund ved Likita om at maile mig:

Race, pris, årstal og fødeland på hunden.

Alt skal kunne dokumenteres og jeg har en deadline på mandag.

Læg det enten her i privat eller på mail: MRA95@ofir.dk

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 12-04-06 21:07

hvorfor hedder du Maj_Britt her når du hedder Michael på HG. ?????????

*GGGG*

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-04-06 21:35

Carl-Erik, er navnet ikke ligegyldigt, det er vel ikke dét spørgsmålet handler om? Der er sikkert (forhåbentligt!!) flere der forsøger at stoppe de forb...... hundehandlere

Eller er det måske utænkeligt at der er flere?

I givet fald må du skam undskylde min dumhed

Mvh Dorthe.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-04-06 21:36

Vil.du, CarlErik har slet ikke fattet at min søn er på HG og jeg er her, den er godt nok også svær.

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 60 point
Dato : 12-04-06 21:47

maj-britt

Som så ofte før støtter jeg alt, hvad der kan stoppe disse kommercielle uhyrligheder.

Denne gang må du nøjes med min verbale støtte.

På et senere tidspunkt håber jeg at få tid til en mere aktiv indsats.

Kommentar
Fra : skagensnero

Dato : 12-04-06 22:26

Hej Majbritt

Hvis du skal virke troværdig, syntes jeg det mindste du kan gøre at svare andre i en sober tone, og ikke virke som en bedre vidende, der hellere taler ned til andre brugere.

I hunde verdenen er der mange lange knive, og især på grund af der findes mennesker der kun vil sig selv og sit eget indenfor egen klub.

Derfor kan det heller ikke overraske at nogle blacklistes, men istedet var en sobet og redelig dialog nok mere udbytteri for vore dejlige hunde.

I ønskes alle en god fredfyldt påske sammen med jere hunde

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 13-04-06 13:56

Skagen, sommetider går nogen efter manden fremfor bolden.

Derfor jeg denne gang benyttede mig af blacklisten.

I det her hundehandleri er der slet ingen klubsnak, kun en interesse i at folk ikke bliver snydt ved køb af hvalp.

Og også god påske til dig og dine

Godkendelse af svar
Fra : maj_britt

Dato : 25-04-06 09:21

Tak for svaret brokke44.