/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Forsikring - hvor?
Fra : Mik2k
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 12-04-06 19:02

Jeg skal bruge en bilforsikring på en lille ny Kia Picanto men det ser ud til at være fuldkommen umuligt at finde en fornuftig en.

Har mulighed for at flytte indbo og ulykkesforsikring med.

Den bedste jeg kan finde er:
Topdanmark som koster 7960 kr. Men her er der en selvrisiko på over 13000 kr på både ansvar og kasko forsikring og friskader er ikke inkluderet.

Alternativt ligger forsikringen på over 13-15000 årligt

Er det virkelig det bedste man kan lave? ... eller kender du noget bedre?

Mvh
Kim

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-06 19:05
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-06 19:12
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-04-06 19:14

Citat
Vi er en sluttet kreds
Det er ikke alle og enhver, der kan blive forsikret hos os. Det kan kun medlemmer af de faglige organisationer, der er tilknyttet Tjenestemændenes Forsikring. Under organisationer kan du se, hvilke der er tilknyttet.
Udover medlemmerne af de faglige organisationer kan vi nu også tilbyde forsikringer til vores kunders børn. Det betyder, at vi kan koncentrere os helt om vores kunder og ikke skal bruge kræfter på at erobre nye markeder. Vi kan nøjes med en "smal" administration og holde lave omkostninger og præmier.

Dog visse krav hos tjm-forsikring.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-04-06 19:16

Start øverst på siden "Bilforsikring" og tast dig igennem siderne.

http://www.forsikringsluppen.dk/

Nu har du noget at sammenligne med !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-04-06 19:45
Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 12-04-06 20:58

Jeg bruger og er MEGET tilfreds med

www.aros-forsikring.dk

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 12-04-06 21:44

Jeg er også bruger af og tilhænger af GF-Forsikring. Her får du desuden del i overskuddet som kunde istedet for at selskabet tjener på dig/os. Vi har lige fået 700 kr tilbage for sidste års forsikring og betaler ikke mere hos GF end vi har gjort andre steder.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-04-06 23:23

Hej Mik2k

Jeg har 4 spørgsmål. Som du venligst skal besvare. Jeg er ikke forsikringsmand, og har ikke noget med forsikringsbranchen at gøre. INTET. Men er meget tilfreds med mit selskab. Har brugt dem nogle gange, gennem mange år. Jeg har har aldrig haft problemer med 2forsikringsudbetalinger".

Hvor gammel er du?

Er det din første bil?

Hvad er dit job?

Har dine forældre bil? og er forsikret? Og hvor?

Jeg er selv forsikret i Alm. Brand, med alle mine forsikringer, Huset, indbo, ulykke, gensidig livsforsikring m.m. ,incl. 2 bilforsikringer, som koster ca. kr. 5.000,- pr. år, pr. bil, med samme beløb som selvrisiko, på 12 forinden følgende måneder. Ikke kalenderåret.

Jeg har ikke haft nogen skader, så længe jeg kan huske. Jeg havde min første skade, måske engang i 1985. En ubetydelig. Min kone har haft 3-4 skader inderfor de sidste 4 år.
I den anledening, har vi ikke haft nogle problemer med "dækningen".

Prøv venligst at besvare mine spørgsmål. Jeg er 61 år (snart) men alligevel.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 13-04-06 10:19

http://www.soegning.dk/cgi/search?q=forsikring

Jeg vil som allerrede skrevet tage en snak med GF de er til at tale med så skal man huske at der er bonus på deres bilforsikring altså overskudet deles mellem kunderne dette år var det næsten 900,-

det er da rart

Zita

Kommentar
Fra : johnnylars

Dato : 13-04-06 10:56

Hej Kim.

Som "Franksp" skriver Er det ikke let at hjælpe dig hvis du ikke kan give et par oplysninger om dig selv.

Det vigtigste er alder ? (Er du under eller over 24 år)
Er det din første bil ? (Hvis nej - Hvor længe har du haft bil og har du haft skader)

Er du under 24 år er det bedste bud "De store selskaber" - Forholdsvis dyre men mange gange billigere end "De små selskaber" som mange gange ikke ønsker risikoen med en uerfaren billist.

Har du bare ca. 3 års kørselserfaring uden skader åbnes der mange muligheder især hos "de små".

Prøv evt.: www.thistedforsikring.dk eller www.billigerebilforsikring.dk

Der kan du selv regne på hvad en forsikring vil koste.

De venligste hilsner

Johnny Larsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-06 19:13
Kommentar
Fra : Mik2k

Dato : 14-04-06 01:45

Hej
Tak for alle svarene

Her er lige lidt oplysninger:

Hvor gammel er du? 24

Er det din første bil? Nej, har haft 2 år skadefri i GF med ansvar (men foir dyre nu - 15000 årligt)

Hvad er dit job? Studerende og selvstændig

Har dine forældre bil? og er forsikret? Og hvor? Ja forsikret i GF forsikring med alt

Kommentar
Fra : mif33

Dato : 17-04-06 17:14

jeg kan varmt anbefale FDM Forsikring, jeg skiftede og sparrede på samtlige fosikringer ialt 3500,-
om året +selvrisikoen faldt enormt dette kræver så vidt jeg ved 5 år skadefri kørsel, og medlemsskab. men prøv at tage kontakt til dem på 33916688.

God jagt.

Kommentar
Fra : mif33

Dato : 17-04-06 17:14

jeg kan varmt anbefale FDM Forsikring, jeg skiftede og sparrede på samtlige fosikringer ialt 3500,-
om året +selvrisikoen faldt enormt dette kræver så vidt jeg ved 5 år skadefri kørsel, og medlemsskab. men prøv at tage kontakt til dem på 33916688.

God jagt.

Kommentar
Fra : mif33

Dato : 17-04-06 17:14

jeg kan varmt anbefale FDM Forsikring, jeg skiftede og sparrede på samtlige fosikringer ialt 3500,-
om året +selvrisikoen faldt enormt dette kræver så vidt jeg ved 5 år skadefri kørsel, og medlemsskab. men prøv at tage kontakt til dem på 33916688.

God jagt.

Annuller spørgsmålet
Fra : Mik2k

Dato : 11-05-06 18:39

Hej allesammen

Tak for jeres svar.

fik tjekket priserne på utrolig mange selvskaber.

Efter at have set Alkas reklame i tv prøvede jeg dem, og der var store prisnedsættelser. De kunne tilbyde den billigste til 8700 med en selvrisiko på 4100 kr.

Men tak for alle jeres svar.