/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World of Warcraft !!
Fra : teh_nixc
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 12-04-06 18:45

HeY FoLkS!!
Er der nogen der gerne vil sælge deres WoW Account? Helst nogen med high levls char, på hvilken som helst server, helst trollbane..!
Skriv endelig på dette indlæg!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-04-06 21:59

Hej til dig.

Det er ulovligt, man må ikke sælge sin WOW account. Så snart det opdages vil kontoen blive slettet permanent.

Så - hvorfor give penge for noget man alligevel mister hurtigt igen.

Vh Dorthe.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 13-04-06 01:39

Hvorfor vil man overhovedet have lyst til at købe en high lvl character? Spillet går jo ud på at følge "slagets gang", samle equiptment, penge osv. og stige i level, når tid kommer. Du skulle prøve det, det er nu engang meget skægt hvis man sidder et par stykker sammen...

Men derudover kunne du logge på og spørge en lvl 60, om han/hun vil "power-level" dig, hvis du gerne meget hurtigt vil op til et forholdsvist højt lvl --- Dermed kan du jo også selv vælge navn og talentpoints

Kommentar
Fra : teh_nixc

Dato : 14-04-06 15:22

For det første er det til en ven der gerne vil spille.
Og for det andet hvorfor må man ikke sælge sin account! Blizzard får jo alligevel penge. De får jo omkring 60 millioner om måneden i forvejen!?!?!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-04-06 16:15

Når du starter spillet første gang, kommer der et vindue frem hvori der står det der hedder "Terms of Agreement" eller "License of Agreement/Use" - disse guidelines bør alle læse og holde sig til, ellers kan de risikere at deres konto bliver suspenderet eller lukket.

I disse guidelines står det at man ikke må videregive sin konto, under nogen omstændigheder - hvis man gør det og bliver opdaget/fanget, risikerer man ovenstående straf - hvilket er meget sandsynligt.
Det er spild af penge at købe en konto Blizzard bare lukker med det samme.

Mvh Dorthe.

Annuller spørgsmålet
Fra : teh_nixc

Dato : 07-05-06 21:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål