/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
alfa romeo 156 godt køb??
Fra : parchetnic
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 12-04-06 16:06

Jeg står og skal til at købe ny bil og er meget opsat på at købe en alfa romeo 156 fra 98 el 99.. men jeg hører både godt og dårligt om den... Men begge dele kommer fra nogle der ikke selv har haft en.. er der nogle der har en der kan fortælle lidt om hvordan den er at køre i og om de har haft nogle problemer????

Kommentar
Fra : geu

Dato : 12-04-06 18:43

Rust i bunden, slør i tandstang, toplejer i bag, bærekugler for, koster MEGET og holde kørende. Men den køre vildt godt når den er ok.
Laver dem arbejde, og det ER en dyr bil.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-04-06 18:57

reservedelene er megadyre i forhold til andre biler - mekanikerne også for den sags skyld hvis du får brug for det - dejlig bil - men for folk der har råd til at vedligeholde den

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-04-06 21:22

Det er en speciel bil, og det er specielle mennesker der kører sådanne biler.Tror man må være entusiast for at være glad for den bil. Det er nok rigtig som "geu" siger.
alimak

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-04-06 22:46

http://www.alfaklub.dk/

http://www.tobster.dk/InvisionPowerBoard204/index.php?s=cf4b9d6bc8a76d5835ce4f7dfcfebaa7&showforum=15

En gang Alfa Romeo altid Alfa Romeo
Selv om du selvfølgelig ikke er rigtig Alfanatiker uden en Boxermotor.
Gambrinus
Den Røde Baronesse : Alfa Romeo Sprint Veloce fra 1983
(En af de eneste i DK uden rust)