/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
prøvespil
Fra : Aarhus_Pigen
Vist : 349 gange
300 point
Dato : 10-04-06 17:40

Hey

Jeg er gået igang med at prøve de forskellige prøveversioner at spil på eks. tv2.dk samt yahoo.com, men desværre er der kun en prøvetid på en time, og det er øv når man endelig finder et der er godt.
Er der nogen der ved om det er muligt at undgå at skulle købe spillet, men stadig spille i mere end en time?!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-04-06 17:45

Mange henter deres spil på fildelingstjenesterne, men det er ikke lovligt hvis spillet koster penge.
Men tit kan man når siden er indlæst, vælge at gemme siden ofline, og i nogle tilfælde virker det så stadig.
Sådan gøres websider tilgængelige offline:
Åbn Internet Explorer.
Åbn den webside, du vil gøre tilgængelig offline.
Klik på Føj til foretrukne i menuen Foretrukne.
Marker afkrydsningsfeltet Gør tilgængelig offline.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-04-06 17:59

Hvis det er så godt, så er det vel også rimeligt at betale for det?

Der er jo nogen der sidder og arbejder for at udvikle de spil, synes du ikke det er fair at de får løn, eller skal de arbejde gratis for din skyld?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-04-06 18:20

mange steder er der spil du kan spille online uden det koster - for eks på yahoo.com som du selv nævner - hvorfor downloade hvis de er tilgængelige - hvad mange af dem er ???

ellers - søg på free online games - der er masser at gå i gang med

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 12-04-06 14:40

jeg kan anbefale http://209.120.136.195/ som er ipen på "home of the underdogs" en såkaldt abandonware side.

Basalt set :
Du kan downloade (gratis) alle mulige gamle spil. Normalt fungerer det optimalt mens enkelte spil er lidt svære at få til at køre. Eftersom det er gratis er jeg villig til at tilgive dem, og man kan jo altid bare tage et andet hvis der er problemer

Der er helt sikkert noget for enhver smag her...

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 12-04-06 14:43

typisk - jeg har brugt den mange gange, men lige nu er den selvfølgelig nede

anyways måske kommer den op en dag og så kan den der genlæser dette spørgsmål jo blive glad