/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telekort til engelsk mobil ???
Fra : lise84
Vist : 1574 gange
285 point
Dato : 10-04-06 00:45

Hej
Jeg har et spørgsmål, som jeg håber at I kan hjælpe mig med herinde.
En af mine venner, som jeg taler med ca. 1 gang om ugen, bor i england og har en engelsk mobiltelefon.
Det billigste jeg har fundet frem til er skype hvor det koster 1,78 kr pr min.
Men kan man virkelig ikke gøre det billigere.
Jeg har prøvet at kigge på diverse hjemmesider om telekort , men jeg synes kun at jeg kan finde højere priser.

Kan man virkelig ikke få det billigere? (og jo jeg ved godt at hvis min ven også ringede via en pc ville det være gratis med skype - men desværre er dette ikke muligt)¨

Med venlig hilsen
lise Jakobsen

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-04-06 01:05

Anere intet om kvaliteten, men her er da et bud

http://www.bluephonecards.com/p/buy.php?idcountry=262&id_from_country=659

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 10-04-06 12:43

Hvad med at købe de her internationale telekort - jeg har boet i Rom i mange år og dernede købte vi altid sådan nogle.
Jeg ved ikke om de findes her i dk - men ellers er det ihvertfald normalt meget billigt - og de fungerer også fra mobiltelefoner.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-04-06 13:22

Hej lise84.

Prøv at gå på dit posthus og hent en brochure på 'CITY Telekort' - læs om det og bliv glad

Vi har en søn i Frankrig og er flittige brugere af CITY Telekort. Det virker bare 100%

Men læs om det.

God fornøjelse og venlig hilsen
Dorthe.

Kommentar
Fra : lise84

Dato : 14-04-06 21:31

Hej igen
Jeg har lige været på posthuset om hente en folder.
1,33 kr til en engelsk mobil, men derudover skal jeg betale min almindelige telefontakst, så deeværre bliver det nogenlunde det samme som at bruge skype.

ER DER NOGLE DER KAN FINDE ET BILLIGERE TELEKORT ??????

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-04-06 01:15

1,78 er da ikke dyrt for at ringe til en mobiltelefon i udlandet.

Kommentar
Fra : andersit

Dato : 15-04-06 02:05

Jeg har haft en datter i 2 år i London nu. Da hun ikke har bredbånd, (Så er Skype gratis) er den billigste løsning indtil videre Skype. Prisen har været afhængig af hvilke abbonnementer, hun har haft. Hun smider tit sin mobil væk.

Anders

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 285 point
Dato : 15-04-06 02:30

Fidusen ved at købe City kortet er at du køber kortet for 100 kr. - når du har købt kortet er din rene pris KUN din egen lokaltakst hvilket vil sige at du ikke får nogle 'overraskelser' når telefonregningen kommer.

Vi har brugt det i over et år - men godt nok til Versailles Frankrig.

Jeg synes det er meget billigt og det er dejligt at det bare fungerer perfekt. Jeg tror ikke dte kan gøres meget billigere.

God påske og venlig hilsen Dorthe.

Godkendelse af svar
Fra : lise84

Dato : 20-04-06 21:56

Tak for hjælpen, indtil videre fortsætter jeg med skype, og når jeg på et eller andet tidspunkt skal skifte mobil-selskab ser jeg læige om city-telekortet kan være billigere.
Men tak

med venlig hilsen
lise