/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
manual til canon powershot S30
Fra : Ji9
Vist : 517 gange
300 point
Dato : 08-04-06 22:41

Dansk manual til canon powershot S30 søges.

Ved noget hvor denne kan hentes eller købes?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-04-06 22:47

Kan købes i fotobutikkerne - er bare hundedyr, da oversættelse til dansk ikke er billig!

Hanne

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 08-04-06 22:48

Hej Hanne hvad er Hundedyr?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-04-06 22:59

Har hørt, det er billigere at købe kameraet med den danske manual, end at spare pengene på den parallel importerede model og så købe den danske manual bag efter!
Måske der er én, der forbarmer sig over dig, og giver dig en kopi

Gert

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-04-06 01:18

Okay så - hunnedyr - dyr som bare f...

Hanne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-06 08:20

Pris ca 300 Kr.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 09-04-06 08:52
Kommentar
Fra : bja2

Dato : 09-04-06 08:53
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-04-06 10:36

Ikke sikkert, at 300,- kan gøre det...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-06 15:35

300 kr er hvis canon.dk er i godt humør.
En dårlig dag kan du slet ikke handle en brugsforvirring.
De får mange henvendelser og det gør dem sure i skralden.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 09-04-06 16:09

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om Ji9 har købt kameraet brugt, eller er hoppet på vognen med et parallelimporteret eksemplar!
Er det sidste tilfældet, må du nok forvendte, at næsten alle producenter/importører har den opfattelse, at det med den danske brugsanvisning, er dit eget problem!
Du kan være sikker på, de tager sig godt betalt, når du har "snydt" dig til et billigere eksemplar, velvidende den danske manual ikke medfølger!!

Gert

Kommentar
Fra : vagn2901

Dato : 09-04-06 23:05

Du kan hos Canon købe en dansk manual for ca. 140 kr. Hos en fotoforretning skal du regne med ca. 700 kr. (Har jeg fået oplyst) - det er da hundedyrt.
Prøv via følgende: canon_support@techteam.com
Der har jeg hjulpet en til en manual til S70.
Du kan læse om betingelserne her:
https://self-service.canon-europe.com/dk/pages/docs/CSOD_TAC_DAN.html