/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Lagger i CS:S !
Fra : Stronzo
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 08-04-06 14:36

Jeq spiller enormt meqet CS:S på min "nye" PC .. Altså indtil for noqle daqe siden da spillet beqyndte at laqqe en stor qanq men et halv minuts mellemrum ? Det undrer jeq miq over, da jeq har spillet det uden problemer i lanq tid !!! Noqle der har en idé om hva det ka være ?

NVIDIA GeForce 6600 (256 MB)
Intel Pentium 4 CPU: 3.2 Ghz
1024 MB Ram !

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 08-04-06 15:16

hej der har samme problem med Battlefield 2??? har osse en stor computer fatter det bare ikke``?`?? måske skal man have den nyeste driver`til grafikkortet??

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 08-04-06 15:16

hej der har samme problem med Battlefield 2??? har osse en stor computer fatter det bare ikke``?`?? måske skal man have den nyeste driver`til grafikkortet??

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 08-04-06 18:31

Prøv evt. med nye Video drivers og Motherboard drivers.

Kommentar
Fra : Stronzo

Dato : 08-04-06 18:32

Har nyeste driver til qrafikkort !?
..oq WTF er Motherboard Drivere ???

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 09-04-06 21:22

prøv at tjekke efter spyware og viruser! De kan have en indflydelse på jeres internet.
I kan også prøve at se efter hvilke programmer der kører i baggrunden i jeres computere. Der kan være nogle nyinstallerede programmer der ligger og lurer...

hvis dette ikke virker så prøv at tjekke jeres internethastighed og se efter om den matcher det i har bestilt. http://hastighedstest.tdc.dk/webtest/test/jsp/start.jsp er et muligt link til det.

Siden det er 2 forskellige spil og producenter så tvivler jeg på det er noget i vejen med selve spillet. Jeg har da også prøvet på min bærbare hvor min computer lige pludselig ikke kunne tage grafikken i WoW, jeg fik den senere formateret og nu kører den det glimrende. Men dette skal udelukkende kun være hvis intet andet virker.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 03-06-06 22:35

Hvis du spiller på en andens server, kan det sagtens være forbindelseshastigheden,
der får det til at lagge.
Som der står på bagsiden af din CS:Source-case:
"Game Experience May Change During Online Play".
Hvilket altså oversat vil sige, at spil-oplevelsen kan variere når du spiller online.

//Kettedk

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 29-09-06 21:20

jeg har haft samme problem en næsten lige så stor maskine men det er fordi at helle min pcs hardvære ikke var som det skulle være, det kunne bare ikke spille.