/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Muligheder?
Fra : akle
Vist : 591 gange
200 point
Dato : 06-04-06 18:37

Hej "Simmaster"
1) Hvor længe kan Demo Nero Vision 4 versionen (med kode) køre - en bestemt periode eller ubegrænset tidsrum?
2) Kan man opdatere denne? (Tror det ikke selv).
3) Har du mulighed/gode tips - til at "fixe" andre programmer, så de fungerer. (Har ét lille program der ikke længere fungerer på ny pc).
4) Et tidligere Slide Show, jeg har brændt, (skrivbar cd-skive) fungerer ikke i menuen ved dvd-afspilning. Hvad er gjort forkert? Alt fungerer fint i menuen på den sidste film. Nogle råd?

Dette var næsten en håndfuld spørgsmål, men jeg giver point der efter.
MVH Akle

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 06-04-06 19:34

Der er ingen prøveperiode på den Nero Vision 4 du har til at ligge. Har selv brugt den flittigt i 3 måneder.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-04-06 19:38

TAK! Dét er jo alle tiders! Har du nogle bud på mine andre spørgsmål?
MVH Akle

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 06-04-06 19:46

Der er ingen grund til at opdatere NeroVision endnu, så længe der ikke er nogen updates til den.... ;)

Hvad er det for et program/mer, du vil have fixet?

Har ingen bud på dit slide show..... Har aldrig brugt det. Men i Nero Vision er DVD standard til Slide Shows. Din afspiller skulle kunne køre det - eller du kan vel køre det på din comp helt uden om Nero, ikke?

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-04-06 20:19

Hej!
Vender tilbage i morgen - har ikke lige tid nu!
Foreløbigt Tak!!!
MVH Akle

Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-04-06 12:09

Hej "Simmaster"!
Hvis du vil have mine lovede points, så skal du jo lige svare mig, før jeg kan acceptere!
MVH Akle ???

Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-04-06 12:28

Hej "IceCap"!
Pkt.4) SlideShowet har jeg kun afprøvet på dvd-afspilleren. (Har een gang tidligere lavet et SlideShow hvor menuen fungerede perfekt, derfor undrede det mig, at det ikke virkede i anden omgang, - det hele var i Nero Vision 3 SE og brændt på skrivbare cd-er).
Menuen fungerer, som tidligere nævnt, perfekt i den dvd-filmen, som jeg brændte onsdag, ved hjælp af NeroVision 4.
Pkt.3) Det lille program hedder Scrippy, - men nu har jeg fundet koden fra mine gemmer, så muligheden er der måske, bare programmet vil lade sig installere på den nye pc.
Jeg prøver mig frem!
Tak for din hjælp!
MVH Akle

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 10-04-06 01:27

Jeg er ikke helt mig selv i øjeblikket, da jeg lørdag formiddag kl. 11:14 blev far til en perfekt lille pige.

Vender lige tilbage når der er mere ro :)))

Kommentar
Fra : akle

Dato : 10-04-06 09:23

Jamen, du godeste, - sikken en DEJLIG NYHED!

Med sådan en lille ny størrelse, giver der jo ikke megen nattesøvn eller ro i huset
TILLYKKE, TILLYKKE!!!

MVH Akle

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 200 point
Dato : 10-04-06 15:24

Hey akle, havde ikke lige opdaget din tråd. hehe
Som sagt, det var en demoversion til du satte koden ind hehe... Nu er det en version uden udløb.

Mvh. Simmaster

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 10-04-06 17:05

Tak for svaret Simmaster.
MVH Akle