/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvilke underlag til idrætsbane?
Fra : Rikke
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 07-08-01 20:53

Hej.

På den skole jeg arbejder, skal vi have en udendørs idrætsbane, hvor det er muligt at spille tennis, basket, hockey osv. men jeg ved ikke hvilken bane, der er optimal. Er der nogen der har nogle ideer til typer af belægning?

Hilsen

Rikke

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 07-08-01 21:42

Hej Rikke

På den skole jeg arbejder på, har vi en multibane (basket, hockey,
rullehockey, fodbold) her er underlaget godt gammeldags asfalt. Den fungerer
perfekt til alle formål.

Kim Riber

Godkendelse af svar
Fra : Rikke

Dato : 12-10-01 21:29

Tak for svaret Kim Riber.