/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS Server
Fra : Jonsina
Vist : 433 gange
50 point
Dato : 05-04-06 16:45

Er der Nogen Der Ved Hvor Man Kan Købe Eller Få Sponsoreret en CS Server ??

Og hvor Der er en Eb Dansk Gerne lidt kendt der kan sponsorere min Website

På Forhånd Tak

\/Jonsina/\

Kommentar
Fra : peque

Dato : 05-04-06 19:24

Jamen hvad er det du har på din hjemmeside ??? OSV....

Skal den laves til dig - eller har du lavet den og bare mangler et sted og ligge den ????

UANSET hvad mm. du bruger noget sub-directory eller lign er der en afgift på danske domæner www.????????.dk som DK-hostmaster står for !!!

Men uanset hvad er du jo nok nødt til at forklare hvad du mener?

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 05-04-06 23:41

mit firma har 2 stks... add msn squarna@gmail.com

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 07-04-06 06:37

Til squarna: Det Lyder Da Godt Men I Skal Da Have Noget Tilgengæl?

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 07-04-06 10:56

I tilfælde af at CS betyder Counterstrike i denne sammenhæng, kan jeg anbefale www.clan-server.dk.

Det fungerer tilfredsstillende og de har også ventrillo servere til en rimelig pris.
De sponsorerer dog ikke servere men medmindre jeg tager helt fejl vil du få svært ved at få en sponsor - Folk på det niveau ved allerede hvor de finder en serverudbyder

Men igen, jeg kan tage fejl. Hvo intet vover intet vinder.

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 07-04-06 13:03

jeg tilbyder også ventrilo server...måske gratis.. eller måske for nogle idlers på #aw.dk

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 07-04-06 13:57

lyder ikke dårligt squarna - så vil jeg lade jer to om at finde ud af noget ;)

Kommentar
Fra : Squarna