/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ca. priser på omfugning mv
Fra : luxenburger
Vist : 791 gange
100 point
Dato : 05-04-06 11:43

Hej,
jeg skal snart afgive bud på en ejendom udbudt ved licitation. Der skal laves en del arbejde, og aht budgetlægning kunne jeg godt bruge et praj om enhedspriser på flg. arbejder (bare sådan cirka, incl. moms):

- udfræsning og udskiftning af fuger pr m2
- etablering af omfangsdræn (incl. gravearbejde, tilslutning osv)
- montering af vinduer (hvad kan man regne med ifht et standard vindue fx 120x120)

Hvis der er nogen der har et bud ville det være til stor hjælp.

mvh Luxenburger

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 50 point
Dato : 05-04-06 15:50

(@ @)
-------------------oo0---(__)---0oo-----------------------

Prøv at checke dette link http://www.gratisbyggetilbud.dk/

Godkendelse af svar
Fra : luxenburger

Dato : 06-04-06 08:20

Tak for svaret Balcanard. Jeg kan givetvis finde oplysninger på den nævnte side - og andet godt.

mvh Luxenburger

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-04-06 09:05

Velbekomme og held & lykke!