/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mobilt Klimaanlæg?
Fra : BXTC
Vist : 1229 gange
100 point
Dato : 04-04-06 23:20

Vi er nogle venner der skal en tur til spanien her til sommer, vi har lånt os til en Mercedes Vito, dog har den ikke et klimaanlæg... Så nu er mit spørgsmål, er det muligt man kan finde en slags mobil klimaanlæg som man så kan plugge ind i 12v, eller får en slags convetor der kan bruges til 12v?

Hvis jeg hvor finder jeg så sådan en? Eller er der måske helt andre måder at få kølet bilen ned på? Vi skal jo køre en lang tur....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-04-06 01:08

Kør om natten, når det er køligt.

Jeg tror ikke på at der findes noget "løst" aircon, der kan bruges i en bil.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-04-06 09:01

Der findes et "campingvognsanlæg", men det er noget værre bras. Og samtidig dyrt. Så dette er ikke anbefalelsesværdigt at forsøge sig med. Envidere findes der 12V køleanlæg. Men disse placeres på taget og kræver destruktiv indgreb på bilen. Endvidere er det temmelig kostbart.

Så billigt nemt og plugin - nej

Annuller spørgsmålet
Fra : BXTC

Dato : 09-08-06 07:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål