/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp kan ikke starte w800i
Fra : Qurti
Vist : 965 gange
200 point
Dato : 03-04-06 21:07

Jeg kan ikke starte min SE W800I efter en opdatering som fejlede.
Ved ny opdatering skriver den Ingen opdatering tilgængelig. Den sidste nye software er allerede installeret på din telefon.
Er det feks.mulig at køre en ældre firmware på først, for så senere at opdatere igen.?
På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 03-04-06 21:24

formater det hukomelses kort der sider i, installer din software igen og prøv så...

ellers kalg til din forhandler ;P

Kommentar
Fra : Qurti

Dato : 03-04-06 22:01

Jeg takker for svaret, men hvordan installere jeg softwaren igen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-04-06 08:00

Er sikker på, at der er hjælp at hente i dette forum http://www.mobildebat.dk/

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 200 point
Dato : 04-04-06 19:56

Der er kun en vej med din telefon. Du skal ned til Teleservice eller Telecare og have dem til at opdatere den. Det er den eneste løsning på dit problem. mobildebat kan ikke hjælpe dig i den situation, da de fleste er en flok drenge med en gennemsnits alder på omkinrg 15 år.

Godkendelse af svar
Fra : Qurti

Dato : 05-04-06 23:36

Tak for svaret Ghettofamily. Dejligt med nogle voksne svar også.