/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Min harddisk starter ikke op..
Fra : wulffe83
Vist : 425 gange
85 point
Dato : 03-04-06 17:12

Heey jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med mit store problem...

Jeg har 2 computere og min søster havde købt "sims 2" som vi ikke kunne få til og virke..
Så troede jeg at jeg kunne tage drevet fra den computer oven på men det virkede ikke så jeg satte det tilbage og startet computeren op men så spurte den om jeg ville starte op i fejlsikret tilstand eller normal tilstand og det er lige meget hva jeg gør, vil den ikke starte op..

Hva skal/kan jeg gøre...?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 03-04-06 18:30

Medens den er ved at starte op skal du trykke F8
Så kommer der en anden startmenu op

Vælg at den ikke automatisk skal genstarte ved fejl..

Kom så tilbage og skriv den meddelelse der er på den blå skærm når den stopper.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-04-06 18:42

Har du 2 pcer der ikke vil starte op da du har stillet spørgsmålet 2 gange

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 03-04-06 18:46

Det kan den ikke da der er en beskadigt fil :S

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 03-04-06 18:46

Nej nej hehe

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-04-06 18:56

En beskadiget fil, hvilken?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 04-04-06 02:25

hmm.. Hvis du har data der skal reddes fra disken der ikke starter op, så prøv her:
www.diskhelp.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : wulffe83

Dato : 06-06-06 14:05

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål