/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp mig..!
Fra : wulffe83
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 02-04-06 17:48

Net koden til en Alcatel One Touch 331 er der nogle det ved hvor jeg finder den..?

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 02-04-06 18:21

google.dk

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 02-04-06 18:52

Tror du jeg er dum..?!

Har prøvet....

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 03-04-06 22:04

Zwekja ved måske ikke at du var klar over du kunne søge på google.
Zwekja prøvede måske bare at hjælpe.
Det vil sige, hvis vi andre giver dig en henvisningsside du kender, så får vi sådan et svar, tror du jeg dum og det vil jeg ikke ha`skyld for, for det kan man jo læse ud for dit svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-06 01:37

wulffe83 - Synes du selv at de svar du har fået er specielt gode? Nej vel! Jeg tror det skyldes at du ikke har stillet et godt spørgsmål. Overskriften på dit spørgsmål er : Hjælp mig.

Hvor ophidsende er det?

Hvis du ønsker opmærksomhed omkring dit spørgsmål, så må du lære at tale dit eget sprog.

Din overskrift er rent til grin og lokker ikke nogen til at læse selve spørgsmålet.

NÅR eller rettere HVIS man går ind i dit spørgsmål, SÅ kan man læse det. Men kun DA.

Nej min ven, hvis du ikke har fulgt med i skolen og har lært at tale dansk, og lært at stille et spørgsmål, så har du sgu heller ikke ret til at sige noget negativt om nogle at kommentatorerne.

Slet dit spørgsmål. Og lær så at stille et spørgsmål før du prøver igen. Hverken jeg eller andre gider at tale med sådan en dum idiot som dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-06 01:45

Du har stillet 24 spørgsmål. Nogle har du slettet, i dag har du åbnet 3 nye. Er du gået i PANIK. Du har accepteret et af mine svar der er næsten 8 måneder gammelt!! Tak dig dog sammen, eller lad være med at æde de der dumme piller. Hvor svært KAN det være???

Annuller spørgsmålet
Fra : wulffe83

Dato : 04-04-06 16:54

..