/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
beethovenlinks?
Fra : solling
Vist : 449 gange
160 point
Dato : 01-04-06 12:57

er der nogen der kender et link hvor man kan høre beethovens sonatine i g mol?
har prøvet at finde den inde på www.bibliotekernesnetmusik.dk men det er MEGET uoverskueligt syntes jeg.... jeg skal kigge alle "album" igennem ?

nogen der kan hjælpe mig,.......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-06 13:11
Kommentar
Fra : solling

Dato : 01-04-06 13:23

har du fundet den der ? for når jeg trykker på dit link kommer der bare søgesiden på tdc op? jeg kan ikke finde det nummer der inde?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-04-06 15:27

Prøv at kigge på dette link http://www.classicalarchives.com/beethoven.html

Kommentar
Fra : steno

Dato : 01-04-06 15:56

Hej solling !

Som stor Beethoven elsker vil jeg tro, er: Sonatina (Sonata) in G Minor Op. 49, No. 1, composed by Beethoven.
Du kan fidet linket her: http://www.sheetmusicplus.com/pages.html?cart=33528685092588045&target=smp_detail.html%26sku%3DPR.810000090&s=pages-www.google.dk/search&e=/sheetmusic/detail/PR.810000090.html&t=&k=&r=wwws-err5
Jeg har stort set alt med Beethoven, og der er meget Beethoven har skrevet i mol men ikke i G-mol. Jeg har også kikket på min cd ned hans Bagateller, men her er kun en i C-mol WoO 53. Så jeg tror, det er ovenstående. Altså Sonate No 19 i G mol, op. 49 no.1. Den består af to satser 1. Andante (4:08) og 2.Rondo: Allegro (3:13). Jeg kan godt sende de 2 tracks til dig hvis du giver mig din e-mail over til mig. Men for en sikkerheds skyld : Prøv at høre dem på Amazon. Linket er her. http://www.amazon.com/gp/product/samples/B000001K2S/ref=dp_tracks_all_2/103-0673347-7630221?%5Fencoding=UTF8#disc_2

Den ligger på disc 2, husk at klikke på see all 12 tracks on this disc.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : solling

Dato : 01-04-06 16:04

steno det mest fantastisk svar.....hvis du vidste hvor længe jeg har ledt efter den...... JEG ER LYKKELIG...... det var ganske rigtigt 12. Sonata No. 19 In Gm, Op. 49 No. 1: II. Rondo: Allegro . du må MEGET gerne sende den tl mig i fuld længde...... hurra hurra hvor er jeg glad. min mail er solling_line@hotmail.com og igen TUSIND TAK FOR DIT FANTASTISKE SVAR

Kommentar
Fra : steno

Dato : 01-04-06 16:18

OK "du glade pige"

Men inden jeg skal du lige fortælle mig, hvor hurtig din forbindelse er. Jo bedre kvalitet jo større fil, og der er nogen der har begrænsninger i deres inbox. Jeg kan lave den i 128kb -192 - eller 320 ? Det er iøvrigt med Vladimir Ashkenazy hvor jeg har alle 32 sonater.
Men gi lige en tilbagemelding.

steno

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 160 point
Dato : 01-04-06 17:06

Hej solling !

De er sendt over min søn Michaels MSM kl. ca. 17:00

hilsen
steno

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 02-04-06 12:31

Tak for dit ekstraordinært gode svar og hjælpsomhed steno.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 02-04-06 13:09

Til solling

Tak for points og alle de " Fine stjerner"

Hilsen steno