/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
SimCity 4
Fra : turia
Vist : 1046 gange
479 point
Dato : 01-04-06 09:44

Hi alle. Jeg har et lille problem, jeg har simcity 4 på engelsk men har hørt at man kan
få en patch så man kan lave spillet om til dansk der skulle vil ik
være en som ved hvor jeg kan få fadt i sådan en.
M.V.H.
Turia.

Kommentar
Fra : salacia

Dato : 01-04-06 13:50
Kommentar
Fra : turia

Dato : 01-04-06 16:06

hey salacia det er desværer ikke sådan en patch jeg er ude efter, den patch er til at opgrader spillet med. den jeg skal bruge er en der kan lave spillet om fra engelsk til dansk.
M.V.H.
Turia.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 01-04-06 17:37
Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 01-04-06 17:38
Kommentar
Fra : turia

Dato : 01-04-06 18:26

hey lawitt, det er også opgraderinger begge to men ikke som kan lave det om til dansk,
men jeg ved at man kan få den, der er nemlig en som har skrevet at han har den her igennem, så helt umulig er det altså ikke,
M.V.H.
Turia.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 01-04-06 21:01

Hej, ser ud til NightMare0 har den:

http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=3588

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : turia

Dato : 01-04-06 21:56

hey lawitt har set det har også prøvet at skrive til ham men han svare ikke og han skriver heller
ikke hvor man kan få den.
M.V.H.
Turia.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 15-04-06 01:15

Hej man kan hente en patch til spillet her http://support.ea.dk/index.asp?loc=%2Fdownloads%5Fpres%2Easp%3Fdownl%5Fid%3D3550

Men efter hvad der står her http://www.eagames.dk/products.view.asp?id=6027
burde sproget være på dansk hvis du har købt spillet i danmark.

Kommentar
Fra : turia

Dato : 15-04-06 19:37

Hey steno. spillet er købt her i danmark det er købt i CD Factory, men som brugt og uden manuel.
jeg har prøvet den patch du skriver om men den kommer hele tiden ud med det her.... warning wpt0036: Old File not found. However, a file of the same name was

found. No update done since file contents do not match.
den har oprettet en hel logfil og det er den samme den kommer med helevejen, hvad det så betyder det er jo et godt spørgsmål....

M.V.H.
Turia.

Kommentar
Fra : turia

Dato : 15-04-06 19:42

Hey steno jeg glemte at fortælle dig at det er på de sprog her
English
Korean
TChinese
Thai.

M.V.H.

Turia.

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 479 point
Dato : 16-04-06 02:58

Hej Turia, Grunden til Content fejlen tror jeg umiddelbart skyldes en "sprogkonflikt" (altså mellem patchen og spillet), det er noget af samme som man får hvis man f.eks. prøver at installere en Engelsk opdatering til Windows, på en Dansk Udgave af Windows.

Men det lyder mærkeligt, at den version du har ikke også indeholder Dansk sprog, den eneste forklaring kan være at den version du har er ældre end den nye version som sælges idag,

Men jeg vil prøve at lede videre og se om jeg kan finde en brugbar opdatering til dansk sprogpakke

Hilsen
steno

Godkendelse af svar
Fra : turia

Dato : 29-04-06 21:09

Tak for svaret steno. hey steno jeg har selv prøvet overalt
men kunne ikke finde nogle, men mange tak for hjælpen.
osse til jer andre der prøvede.
M.V.H.
Turia.