/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Reg.
Fra : LaaBaabyh
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 01-04-06 00:36

Øre tip - Nummer .. på en Amstaff. Hvad er prisen af det ?? :O

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 01-04-06 01:25

Man tatoverer ikke hunde mere, en bedøvelse koster, derimod sættes en chip i nakken på den og sidst jeg hørte - kostede omkring 5-600 kr. men ring til din dyrlæge.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 01-04-06 01:26

210 kr. plus konsultation hos dyrlæge ca. 350 kr. så samlet pris ca. 560 kr.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 01-04-06 07:28

Min hund er chip-mærket, men det har jo både fordele og ulemper.

Hvis kræet stikker af hjemmefra og ikke har nået at få sit halsbånd med navneskilt på, så har almindelige mennesker jo ikke en kinamands chance for at se hvor han hører til.

Dette er det desværre sket nogele gange for os, at han er kommet igennem hegmet i vores have og løber rundt i omegnen.

Kommentar
Fra : vixendk

Dato : 01-04-06 10:38

Du kan også ringe til "Den Rullende Dyrlæge", så kommer han hjem til dig og chipper din hund. Han er noget billigere end andre dyrlæger, men vi har haft gode erfaringer med ham, og det har andre vi kender som har bruge ham også. Jeg tror han koster omkring 500 kr for vaccination og chipmærkning, det var vist hvad nogle af vores venner gav da deres hund skulle vaccineres første gang

Nu har jeg lige ledt efter hans hjemmeside på nettet, men den findes ikke mere? Nå, det kan jo godt være at han ikke findes mere, men det er da værd at lede efter, synes jeg

Annuller spørgsmålet
Fra : LaaBaabyh

Dato : 06-04-06 10:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål