/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ny firmware i en MP3-afspiller
Fra : Divser
Vist : 353 gange
200 point
Dato : 31-03-06 23:12

Jeg har en MP3-afspiller fra CMTech, som slukker, hver gang man trykker på start for at afspille et nummer. Jeg går ud fra, at det er et software-problem og har downloaded ny firmware fra Creative Mind (CMTech), men hvordan får jeg uploaded denne firmware? Kan nogen eventuelt anvise noget gratis eller meget billig software, som vil kunne løse opgaven?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-03-06 23:22

Jeg synes mere det lyder som om den mangler strøm

mvh dova

Kommentar
Fra : Divser

Dato : 01-04-06 12:02

Jeg er enig i, at det sagtens kunne være et strømproblem, men det er i hvert fald ikke batteriet, der er problemet (har forsøgt med flere nye), så hvis det er et strømproblem, må det skyldes defekt elektronik - og så hjælper ny software selvfølgelig ikke. Med til historien hører, at MP3-afspilleren én gang tidligere er blevet returneret til garantireparation hos leverandøren p.g.a. mangelfuld tekst i displayet, og det blev løst med ny software.

Annuller spørgsmålet
Fra : Divser

Dato : 14-04-06 10:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål