/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mistænkt 2, kan det løses?
Fra : mie-mus
Vist : 872 gange
220 point
Dato : 31-03-06 20:05

Hey..

Jeg har spillet mistænkt 2 i et godt stykke tid nu, og jeg er nået så lang som at jeg har sku næsten forhørt alle i byen. Så vidt jeg kan se er der kun 2 jeg ikke har kontakt med, men alle dem jeg har, kan jeg ikke stille flere spørgsmål, og det er sidste dag da jeg bliver ved med at løbe tør for "penge" til politi betjentene. Hvad gør jeg?

Jeg har startet spillet forfra, men kommer stort set til samme sted hver gang, da man jo ved en masse viden.

Er der nogle der har et gæt på hvem de tror at det er som er steppeulven?

Jeg har både prøvet at finde "Manbo" i live og død, og det har ikke hjulpet mig, desværre..

Jeg har læst et indlæg et sted at man finder morderen ved at sætte den kvindelige mordere op ved kirkegården, også anholder man steppeulven, men det passer vidst ikke helt....

Hjælp!!!

Hilsen Mie

Kommentar
Fra : steno

Dato : 04-04-06 11:08

Hej Mie jeg fandt lige en løsning på spillet du kan læse den her
http://www.snydesektionen.dk/Snyd_Docs/Mistaenkt_Nogen_lyver_PC_Loesning.htm

Der står alt hvad du skal gøre i spillet

Held og Lykke med det

Hilsen
Steno

Kommentar
Fra : mie-mus

Dato : 04-04-06 20:13

Hey steno!

Tak for hjælpe, desværre er det bare løsningen til mistænkt 1, og jeg spiller mistænkt 2. Har nemlig kigget den igennem da jeg "googlede" det på internettet...

Men tak alligevel

Kram Mie