/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Reklamemusik til Dressman?
Fra : Satellit
Vist : 1622 gange
200 point
Dato : 29-03-06 11:49

Jeg så en reklame for Dressman i går aftes på TV2Charlie. Der blev spillet et meget kendt stykke klassisk musik, som jeg synes er helt vidunderligt og har hørt før. Er der nogen der ved, hvem der har skrevet dette stykke musik og hvad det hedder?

Kommentar
Fra : steno

Dato : 29-03-06 15:49

Hej Satellit

Jeg har ikke set reklamen, men har kontaktet Dressman, som har lovet mig svar senest imorgen !

Hilsen steno

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-03-06 19:43

Venter spændt....

Kommentar
Fra : steno

Dato : 30-03-06 20:22

Hej Satelit

Det kan jeg godt forstå.

I går kontaktede jeg TV2 Zulu – Reklame afd. De kunne ikke fortælle mig noget, da de ikke havde det stående. Så kontaktede jeg hovedkontoret i København 32841704, og talte med en dame, som heller ikke viste noget, hun lovede at undersøge sagen og vende tilbage senest idag. Det blev lavet på et norsk reklamebereau , tlf.4766773110. Jeg kom ikke igennem, men håber du kan hjælpe mig.
Idag kontaktede jej 'olejakob.ytterdal@dressmann.no' (Han er markedschef). Hvis jeg ikke hører noget fra Dressman telefonisk eller pr mail imorgen, går jeg i sulet på dem igen.
Hilsen
steno

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 30-03-06 20:32

Hold da op...Det var da en ordentlig omgang! Tænk at det skal være så svært......
Mærkeligt at Dressman ikke ved noget.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 30-03-06 21:37

Til Satellit

Du er selvfølgelig velkommen til selv at kontakte det norske reklamebereau på Tlf. 4766773110
eller kontakte Dressmann's Hovedkontor på tlf. 32841704 - Marketingafd. Det var en ung dame der igår lovede mig at ringe tilbage idag. (Jeg fik ikke hendes navn) men hun fik mit tlf. nr. og mail adr.

Hvis du foretrækker det, så gi mig lige en melding.

Hilsen
steno

Kommentar
Fra : steno

Dato : 31-03-06 20:07

Hej Satelit

Jeg har som sagt sat Charlie til optagelse. I mellemtiden gik jeg ind på : http://no.wikipedia.org/wiki/Kjenningsmelodi : der står følgende nede i teksten:Dressmann (november 2004): «Johannes Brahms - Symphony No. 3, 3rd Movement»---Kunne det være den ? Du kan gå ind på linket:http://www.amazon.com/gp/product/B000001GAS/qid=1143827237/sr=1-3/ref=sr_1_3/104-3164554-1294359?s=music&v=glance&n=5174 og høre om det skulle være den.
Med hensyn til den "mur af tavshed" jeg bliver mødt med, kunne det skyldes: Kritik af deres sex reklame ??? Prøv selv at gå ind og skriv: Dressmann TV reklamer så skal du bare se.

Hilsen steno

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 200 point
Dato : 01-04-06 03:08

Hej Satellit

Jeg har her til aften set lidt af min DVD optagelse igennem for Dressmann reklamer. Hvis det er den hvor skrædderne er igan med sakse osv. Kan jeg komme med et helt 100 % sikkert bud. Så er det Johannes Brahms, Symfoni No. 3 i F-Dur, 3. sats Poco Allegretto, Opus 90. Giv en melding om det er den reklame som jeg beskriver. Hvis ikke kører jeg DVD'en videre for at se efter flere Dressmann reklamer.

Hilsen steno

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 03-04-06 12:43

Tak for svaret steno.
Tusind tak for al din hjælp!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 03-04-06 12:44

Glemte lige at sætte en ind!

Kommentar
Fra : steno

Dato : 03-04-06 13:55

Hej Satellit

Selv tak. Det er dejligt, når det lykkes !

Tak for points og stjerner

hilsen
steno

Kommentar
Fra : Dressman

Dato : 04-10-06 15:54

Er der så nogen der ved hvad musikken hedder til den nyeste reklame fra Dressman?

De synger noget med: "Don't stop. Don't stop the love" men er ikke helt sikker.

Mvh.

Kommentar
Fra : mate980

Dato : 29-10-06 18:09

Har vi fundet ud af hvem der laver musikken..

Mvh Martin

Mate98@Gmail.com