/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
cd-rw og dvd-r
Fra : Mosebaek
Vist : 366 gange
100 point
Dato : 28-03-06 19:15

Jeg er træt af at bruge alm. cd-r,da det hele efter brænding,ligger i èn pærevælling uanset hvor
meget jeg jeg laver mapper,til forskellige filer.Derfor vil jeg købe nogle skiver som jeg kan revidere
på.(Optage og slette).Nu er problemet bare: Hvilke skiver?

CD-RW`er mener jeg der kan redigeres på, brændes/slettes.
Er der fordele ved at bruge DVD`er,i stedet.De er vel mest til film.
Hvad er forskellen på DVD + R, og DVD - R.

Behovet er mest til tekstfiler og billeder.Håber på en kommentar.

VH.Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 110 point
Dato : 28-03-06 19:59

Hej mosebaek
På nedenstående link kan du læse om forskellene på de forskellige.:http://www.recordere.dk/artikler/artikler.asp?content=http://www.recordere.dk/artikler/anmviewer.asp?a=13&z=3

og hos : http://www.billigmedien.de/shop/default.asp i Tyskland kan du bestille skiverne til en fornuftig pris. Samtiidig er de hurtige. Hvis du bestiller idag, sender de det imorgen, og du har det i overmorgen. Om du vil brænde på CD eller DVD har kun den betydning, at der på DVD kan ligge mere.

Hvad enten du vælger CD eller DVD ville jeg vælge Verbatim, da det er det eneste fabrikat jeg aldrig har haft vrøvl med.

Venlig hilsen
steno

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-06 20:03

Slet de andre spørgsmål før nogen svarer, og du får dine ledige point retur.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-03-06 20:38

Tak for svaret steno.Jeg lukker nu.Jeg ved ikke hvad pokker der skete,lige pludselig er der 3 indlæg,
det har jeg ikke prøvet før.Måske har jeg fjumret med musen.

VH.Mosebæk.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 28-03-06 20:38

Hej ans hvad mener du med det du skriver der?^

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-03-06 21:26

Mosebaek havde fået det samme spørgsmål frem 3 gange. Det har sikkert været en fejl fra kandu.
Det irriterer mig så meget at nogle udnytter det. Derfor skrev jeg i dette spørgsmål, men da var det for sent. Det blev udnyttet ;-B

Kommentar
Fra : steno

Dato : 28-03-06 21:47

Til Mosebaek

Tak for points !

Til ans, nu forstår jeg det bedre !

Hilsen steno