/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Spørgsmål CD-rom Drev
Fra : heltfin
Vist : 320 gange
100 point
Dato : 29-11-02 11:05

Er der nogle der kan svare på hvad der er bedst når man tilslutter en CD-rom drev
Med 40eller 80-pins fladkabel
jeg har nemlig fået oplyst at det er bedst med 40-pins og 80-pins kan give problemer
???????

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-11-02 22:25

Det kommer ligesom an på hvilken type CD-ROM drev du har.

Du bruger 80 pins fladkabel til at skærme, når man kører 100 Mhz eller mere på bussen.

Gjorde man ikke det ville man miste en masse data, p.g.a. støj derfor er kablet 80 pins og ikke 40 pins.

Og det du har fået at vide holder ikke vand, så vedkommende der har sagt det taler mod bedre vidende.

Kommentar
Fra : heltfin

Dato : 01-12-02 12:54

Jeg venter med at bedømme dit svar jeg regner med flere ????