/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / OS/2 / Spørgsmål
10  thomas2610 100
Kan ikke komme ind i Windows
Fra : ludo_102
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 28-03-06 13:28

Hej
Jeg har problemer med at starte min computer op.
Når jeg klikker på mit Windows ikon får jeg følgende fejlmelding:

"explorer.exe - Programfejl

Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (0xc00000005). Klik på OK for at afsluttet programmet."

Og så kommer jeg ind til et blankt skrivebord, hvor jeg ikke kan noget andet end at starte joblisten op vha. ctrl. alt. del. og herinde kan jeg så starte Firefox, men ikke iExplorer.

Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-03-06 13:50

Hvilken version af Windows?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-03-06 13:52

Hvis XP så: Kør en repair efter denne anvisning
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4