/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
LYNHJÆLP!!! Arkitekt/hobbyte..
Fra : Malkekoen
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 28-03-06 07:50

Vi er ved at søge byggetilladelse til at hæve rejsningen på vores bungalow, men har netop af kommunen fået at vide at vores egne tegninger ikke er gode nok. Og vi skal have indleveret materialet inden fredag!

Der foreligger komplette tegninger på huset som det ser ud i dag. Det eneste der skal tegnes ekstra er den nye rejsning med 4 kviste. Vi har fotos af hvordan det kommer til at se ud fra et andet hus.

Derfor: Hvis der sidder en derude, der har en hobbytegner/arkitekt i maven eller kender en arkitekt der har tid inden fredag, så skriv retur snarest!

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 28-03-06 08:07

Jeg kan ikke love noget, men prøv at henvend dig hos Michelle på dette nr. 26916499. Hun er KANON dygtig (tidl. Teknisk tegner), men har ofte andre "jern i ilden".

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 28-03-06 08:18

(Udenfor emne - du har oprettet sp. 2 gange - se under 07:06. Du kan nå at slette, inden der kommer kommentarer)

Kommentar
Fra : maskinsnedker

Dato : 07-05-06 10:08

hvis dine tegninger er lavet så luk dit spørgsmål

Kommentar
Fra : maskinsnedker

Dato : 07-05-06 10:08

hvis dine tegninger er lavet så luk dit spørgsmål

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 12-05-06 10:26

Hvis i har behov for hjælp stadig er jeg 5. års arkitektstuderende og kan hurtigt rentegne hvis i har konstruktionen på plads.

(zupernuz@hotmail.com)
Venligst Ane