/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Centrallås i bagsmæk, Golf 3
Fra : NoShyGuy
Vist : 1109 gange
100 point
Dato : 27-03-06 21:02

Hej, jeg har en Golf 3 hvor lås i bagsmækken er blevet defekt.
Jeg har central lås i dørene men ikke i bagsmækken.
Min idé går på at montere en centrallås motor til bagsmækken, som virker med centrallåsen i dørene.
Hvor får jeg fat i sådan en tingest.
Og hvordan ligger prisen?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-03-06 21:26

Da må du købe lås fra en golf der har centrallås på bagsmekken,og trække ledninger til side døren.Ved ikke om en sådan lås passer i din bagdør. Måske kan man købe et låsekit til din bil.
alimak

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 28-03-06 14:51

Min kæreste købte det til sin Golf 2... Så det må ku lade sig gøre.. Tjeck feks Krogslunds hjemmeside.. Søg på Google efter Krogslund eller krogslund auto.. Jeg mener det var der han købte sit

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 28-03-06 18:18

Jeg har lige set krogslunds hjemmeside, og de har 2 og 4 dørs centrallåsesystem, men der står ingenting om der mefølger til bagsmækken.
Jeg har overvejet at fjerne bagsmæk knappen og gøre åbningen elektronisk, inde fra bilen.

Kommentar
Fra : coolman

Dato : 28-03-06 19:21

Du skriver ikke om den er elektrisk eller virker ved luft. I begge tilfælde vil jeg dog kontakte den lokale autoophugger. Er han medlem af denne : http://www.dataophug.dk/menusprog/index.asp er det ikke noget problem at få en lås til din bil. Han skaffer den hjem til dig. Jeg fandt under søgningen mange og de har fra dag til dag levering...

Annuller spørgsmålet
Fra : NoShyGuy

Dato : 04-04-06 22:21

Jeg har fundet en anden løsning.
Sætter en elektrisk åbner i, som virker med en knap inde i bilen som åbner bagagerummet lidt.