/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Xvid til DVD
Fra : Kljio
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 27-03-06 19:19

Hej.

Kunne godt tænke mig at brænde min Xvid filer ned på en dvd skive så jeg kan se dem på min dvd afspiller, Jeg bruger "Nero StartSmart". Er det noget der kan lade sig gøre/hvordan??

PS. er rimelig ny i det med at brænde så i må gerne skære det lidt ud!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-03-06 19:22

mener du skal ind i Nero Recode, der henter du filen og så giver det sig selv

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-03-06 19:23
Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 27-03-06 19:28

Forkert, du skal vælge nero vision express. i det første vindue er der en knap der hedder tilføj filer. tryk på den tilføj din xvid fil, og følg derefter guiden, den fortæller alt hvad du skal gøre, hár du stadig problemer, må du skrive igen

Kommentar
Fra : Kljio

Dato : 27-03-06 21:14

Hmm har prøvede et par gange med dvdsanta og det virker ikke rigtig som om den konventere noget som helst men spørg med det samme om jeg vil brænde og når jeg så brænder kan min dvd afspiler ikke læse den.

Når jeg går ind i Nero start smart og vælger Nero Ekspress så spørg den om hvad jeg vil brænde der er forskellige muligheder "DVD-video files" er en af dem men der vil den ikke aceptere at jeg prøver med en Xvid fil. Skal jeg have fat i noget andet end Nero startsmart??

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-06 22:03
Godkendelse af svar
Fra : Kljio

Dato : 28-03-06 20:53

Kanon, det var lige det jeg søgte:) Tak for hjælpen alle