/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Erhverver licens???
Fra : Kljio
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 27-03-06 18:31

Hvordan kan det være når jeg skal se et filmklip på min computer, så ved nogen klip skriver den i media playeren, åbner medie, erhverver licens og så kommer der en boks frem hvor jeg ikke rigtig har turde gå videre. Hvorfor pludselig det??

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 27-03-06 18:52

Er det ikke fordi du har sat den til at hente licenser automatisk, prøv at se under funktioner- instillinger. jeg går ud fra det er windows media player vi taler om

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 27-03-06 18:58

Det gør den også første gang man skal høre en sang som man har købt og downloadet på tdc. Er det noget du har købt, så skal du bare sige ok eller hvad du nu har af muligheder. Ellers tror jeg bare du skal ignorere det.

Kommentar
Fra : Kljio

Dato : 27-03-06 18:59

ja det er windows media player. Hmm det hjalp ikke rigtig var inde og prøve at slå det fra men den ville stadig ikke afspille den:(

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-03-06 19:20

det hjælper jo ikke at slå den fra. Den kræver jo den licens for at afspille.

Hvis det er en side du har tillid til så hent bare licensen, men er det en side der er tvivlsom, så lad være. Så kommer der helt sikkert snavs med i hattten..

Men som de skrev, eks. TDC skal man hente en licens, og dem burde man jo have tillidt til. At slå det fra, betyder bare at den ikke spørger, ikke at du så kan se filen.

MEN HUSK, ER DU I TVIVL OM SIDEN SÅ LAD VÆRE.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-03-06 09:35

Det ser mere ud som om at det er et grisepuuufilmklip du har hentet og dem skal man passe på med at åbne for der bliver somregel åbnet flere vinduer op med noget puha i.
Alt dette er noget der lagt i Midlertidige Internetfiler som cookies og offlineindhold og for at komme af med det så slet filmklippet og cookies og offlineindhold i Egenskaber for Internettet, men det kommer naturligvis igen hvis du henter et nyt filmklip af samme karater.

dr.dem