/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
miniature modeller??
Fra : gertajensen
Vist : 913 gange
100 point
Dato : 25-03-06 15:16

Hej.
Ja jeg ved ikke om det er det rigtige forum jeg er i men jeg prøver.
Jeg er ude efter en model af en Honda Goldwing, men ved ikke lige hvor jeg kan få fat i sådan en, jeg tænker på en forhandler af miniature modeller evt. måske er der nogle her der ved hvor jeg kan finde sådan en.
på forhånd tak!!!

Accepteret svar
Fra : RichardStrand

Modtaget 100 point
Dato : 25-03-06 17:27

Ingen problem - det kommer selvfølgelig an på hvad du mener med miniaturemodel. Jeg har set dem masser af steder. Legetøjsforretninger - modelbutikker - tyske tankstationer - og så på stumpemarkeder og loppetorve rundt omkring. De er som regel ikke helt små, og så er det som regel kun GL 1500. Jeg har kun meget sjældent set en GL 1000 / 1100 og aldrig en GL1200.

Held og lykke med jagten.

venlig hilsen
Richard

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 25-03-06 19:32

Hej,

Prøv evt. på www.louis.de.

MVH
www.dinmc.dk

Godkendelse af svar
Fra : gertajensen

Dato : 04-10-06 22:59

Tak for svaret RichardStrand.