/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
6630 problemer
Fra : 120690
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 23-03-06 17:54

Hej alle her inde på kandu..

Jeg har en nokia 6630 og har et lille problem med den.

Det er når jeg sender beskeder (sms) til visse personer, så siger deres telefoner et eller andet med at beskeden kræver svar, og den besked de sender retur kan heller aldrig blive sendt første gang.

Hvad er problemet??

Håber i kan hjælpe mig..

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-03-06 18:17

Prøv evt. dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/ det har hjulpet mig!

Good luck

Clou

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 24-03-06 09:09

Du skal nok ind i sms-indstillinger og fravælge "svar ønskes" eller noget i den stil, vedikke lige hvad det hedder på en Nokia

Men kort fortalt er det fordi din telefon er sat sådan op i sms-indstilingerne at den beder om besked på at modtageren har fået din sms, så du skal slå det fra før det stopper.