/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Paprika Steen privat
Fra : Kortoververden
Vist : 910 gange
50 point
Dato : 22-03-06 17:49

Er der en der ka nfortælle mig hvem Paprika Steen deler morgenavis med?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-03-06 18:45

Kan det ikke være ligegyldigt.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-03-06 18:53

Jo fuldstændig, men der er tale om et væddemål, og kan du ikke være ligeglad?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-03-06 18:55

Det er sådan set ikke fordi je ger nysgerrig efter hvem hun sover sammen med, men i en anden sammenhæng skal je gbruge navnet, og det eneste jeg umiddelbart kan huske er, at han vist nok er sammen med Paprika, han er journalist og har bl.a lavet nogle rejseprogrammer, såfremt jeg husker rigtigt altså

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-03-06 18:58

Det er en gang sladder a´la billedbladet.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-03-06 19:30

Morten Messersmidt... med garanti!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-03-06 19:59

Att.: Teil
Hvis du mener spørgsmålet er ligegyldigt, hvorfor fanden blander du dig så ikke bare uden om?

Accepteret svar
Fra : Birgitte32

Modtaget 25 point
Dato : 23-03-06 01:58

Er hun ikke gift med Mikael Rieks? Og så kan det da vel være ligegyldigt, hvad folk skal bruge det til .. Har man ikke noget konstruktivt at bidrage med, kan man jo også vælge at tie stille.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-03-06 10:22

I øvrigt ville Paprikas ansigt være en glimrende golfbane, hvis man forstørrede det 15 gange. Hverken mere eller mindre.

Kommentar
Fra : lelani

Dato : 17-04-06 22:32

Svaret er Michael Rieks og de har en søn på 5 som hedder Otto.
Mvh Lelani

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-04-06 07:12

Tak for svaret Birgitte32.