/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
hjemme-side mod betaling
Fra : stylteløber
Vist : 497 gange
40 point
Dato : 21-03-06 18:59

Hej
Jeg vil gerne have "fingerne" i en der vil bruge sved, tid og tålmodighed til at lave en hjemmeside med/for mig....?

Jeg vil lave en hjemmeside som er til kvindelige fuglekigger ( nu skal der kvinder i feltet)) Jeg har en masse ideer og har nu i nogle dage prøvet at finde ud af selv at lave en hjemmeside, men det er sgu svært...der skal en mand (kvinde) til...smil!
Jeg vil gerne pose lidt penge i for hjælpen.
Har du tiden og lysten og bor i Københavns området plus/minus x-antal kilometer så skriv til mig.

Sanne
stb@sport.dk

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 21-03-06 23:34

et billigt dansk bureau som er fritidsbaseret er: http://wannasite.org
Uanset hvad priser de kører med, så kan de normalt give en god pris.
Ved at de laver en del sport promotion særligt af kvinde idræt i afrika.
Hilsen Doc

Kommentar
Fra : stylteløber

Dato : 22-03-06 07:12

Hej Doc

Tak for svaret, klikker mig straks ind og kigger på deres side...

Sol hilsen Stb

Kommentar
Fra : KrisH

Dato : 22-03-06 09:06

Hej Stb
Jeg har et alternativt forslag. Du kan gå ind på hjemmesiden www.123hjemmeside.dk og selv lave siden. Der ligger rigtig mange gode skabaloner og selv os tøser som ikke har meget forstand på computer og på at lave en hjemmeside kan uden problemer lave en side som ser flot og brugervenlig ud.

Og så er du også sikker på at få siden som du gerne vil have den

Med venlig hilsen
KrisH

Kommentar
Fra : stylteløber

Dato : 22-03-06 12:55

Tak, jeg har fået fat i en der kan hjælpe mig...super!!!

Sol sol kom igen...for du er min bedste ven....smil!!!
Ha en dejlig dag.
Hilsen stb

Kommentar
Fra : lund666

Dato : 03-04-06 13:53

ellers tjek
www.amews.dk
:)