/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Philips DVD optager HDRW 720/0
Fra : Myns
Vist : 712 gange
100 point
Dato : 19-03-06 13:17

Jeg har en Philips DVD optager HDRW 720/02. Jeg ville høre, om der er nogen, der kan svarer mig på, om den kan kopierer fra handdisken til en DVD skive. Jeg har pløjet manualen igen, og kan ikke finden nogen beskrivelse vedr. mit spørgsmål. Er der et klogt hoved der kan mig. På forhånd tak.

myns

Accepteret svar
Fra : Monsen1234

Modtaget 110 point
Dato : 19-03-06 13:41

Jeg har samme model og ja du kan godt optage fra harddisken til en dvd, men det skal være en dvd+r. Sæt en dvd+r i skuffen find filmen og tryk på "arkiv" så lyser den rød rundt om skuffen og brænder en dvd på ca. 20 min.

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 21-03-06 23:06

Hej Monsen.
Undskyld jeg først svarer nu, har haft lidt travlt. Har nu prøvet det, og det fungerede. Spørg måske dumt, men hvor mange film kan jeg brændet på DVD'en?

myns

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 22-03-06 21:17

Der er et sted man kan indstille, om der skal kunne være 1-2-3-el.4 timer på en dvd skive, husker ikke lige hvordan, men mener den er indstillet til 2 timer. Det er det normale, det er dumt at indstille den så der kan være mere da kvaliteten så bliver ringere. Er en film over 2 timer kan man dele den så du får den på 2 dvd, men de fleste film er jo omkring 1½ time.

Mvh: Monsen.

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 29-05-06 07:15

Tak for svaret Monsen1234.