/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Rumspil
Fra : DKBaya
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 19-03-06 12:24

Hej alle sammen.

Jeg spillede engang et spil hvor man havde et lille rumskib og startede på Jorden. Så kunne man ellers bare flyve rundt mellem planeterne og købe råstoffer og så sælge dem forskellige steder og købe nye skibe og våben og sådan noget ..

Nu ville jeg så gerne prøve at spille det igen men kunne ikke huske hvad det hed, så hvis der er nogen der kan huske det vil jeg blive rigtig glad.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-06 12:31

Ehm... Jeg tror det hed Freelanser - muligvis stavet forkert

Kommentar
Fra : DKBaya

Dato : 19-03-06 12:37

Det var ikke det, men ellers tak.
Man flyver kun rundt i sit rumskib. Man kan også købe flere skibe til at beskytte sig.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 19-03-06 14:03

Hmm. Er det "X2" eller forgængeren "Privateer"

Lyhne1

Kommentar
Fra : DKBaya

Dato : 19-03-06 14:24

Nej. Man ser skibet udefra.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-06 16:29

Prøv at se på denne side, og der er noget du kan genkende

http://www.oldgames.dk/gamlespil/

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 30-05-06 22:29

Galactic Civilizations
Moon Tycoon
Starpeace
Yager
Wing Commander

Annuller spørgsmålet
Fra : DKBaya

Dato : 25-07-06 23:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål