/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Midlertidig stald
Fra : zetasus
Vist : 603 gange
200 point
Dato : 19-03-06 11:40

Hej med jer

Vi er ved at bygge helt fra bunden - både hus og stald - og har derfor brug for en midlertidig stald(evt. mobilstald, container el.lign.) til mine heste (3 stk) i et halvt års tid. Hvor finder man sådan en stald henne? Gerne udlejning - ikke for dyrt.

NB Vi bygger i Skælskør.

Mvh

Sus

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 19-03-06 21:56

Der er ledig plads på Skælskør ridskole: http://kortlink.dk/bynet/2hpd

Så vidt jeg kan finde ud af, er det et gods, og der plejer jo at være dejlige omgivelse i kan ride i.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : zetasus

Dato : 20-03-06 18:00

Måske har jeg ikke formuleret mit spørgsmål godt nok. Vi har plads nok på grunden, men mangler "bare" en stald. Jeg er IKKE interesseret i at opstalde mine heste...