/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Quadrofoni anlæg klub/samlere?
Fra : rosekamp
Vist : 1267 gange
300 point
Dato : 18-03-06 13:23

Jeg har et gammelt JVC Quadrofoni anlæg fra 1972 som jeg skal have solgt. Jeg mangler bare at finde ud af, hvor det er nemmest at sælge sådan et. Der må være nogle online klubber/foreninger/furums/whatever for HIFI-entusiaster, hvor jeg kan kigge.

Nogle ideer?

Hilsen Rosekamp

Kommentar
Fra : kjeldal

Dato : 18-03-06 13:47

www.qxl.dk

Så kan du jo se om der nogen der er interesseret, i at byde på det.

Sæt en mindste pris på, hvis du ikke vil "forærer" det væk.

God "jagt".

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 18-03-06 14:37

Nu tænkte jeg på HIFI klubber og lignende. Jeg er selv medlem af qxl men det skal nærmest være en samler der er interesseret i det.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 18-03-06 15:39

QXL er et godt bud, der er mange samlere der følger med her, selv om det ikke er så tit, man ser dem.

Et andet godt bud kunne være: www.hifi4all.dk
Her er det seriøse hifi folk, der også holder øje. Mener ikke det koster noget at sælge her.

God fornøjelse

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-03-06 17:42

Har du prøvet at kigge på hifi4all ?????

MVH

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 25-03-06 18:13

ja, jeg har endda sat den til salg der, dog uden resultat

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 17-06-06 07:43

Har du fået solgt dit anlæg???
Du må godt lukke dit spørgsmål.

MVH

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 17-06-06 08:00

Nej og tak, men jeg har ikke rigtig fået svar nok - du er dog velkommen til at svare, men at se på mine andre spørgsmål er du vist af typen, der ikke har nogle brugbare svar, men bare gerne liiiiiige vil gøre opmærksom på at man kan lukke sit spørgsmål. Jeg lukker når jeg har fået et svar jeg kan bruge til noget.

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 17-06-06 08:01

Jeg har desværre ikke modtaget noget brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål