/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
symaskine
Fra : eln
Vist : 1432 gange
100 point
Dato : 16-03-06 17:14

jeg mangler en brugt solid symaskine der kan sy i grove stoffer, den behøver ikke at være med zig zag er der nogen der har sådan en til salg eller ved hvor jeg kan købe en ,helst i 6600 området

mvh.eln

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-03-06 17:18
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-03-06 17:26

eller på QXL

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 110 point
Dato : 16-03-06 17:41

Den lille grønne ELNA, hvor metalkufferten bruges som sybord, er et fund. Jeg scorede sådan én i en container engang. Den skulle bare støvsuges, have renset lejer med petroleum og smøres med vaselinolie, og den tygger sig på 10. år gladeligt igennem flere lag denim/cowboybuksestof.
Den er af årgang "lige efter 2. verdenskrig" men elektrisk med en speeder, der styres med knæet.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 16-03-06 17:52

Hos symaskineforhandlere har man som regel også en afdeling med brugte maskiner - mon ikke du kunne være heldig

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-03-06 13:06

Hej - hvis du har fået svar på dit spørgsmål, så husk at lukke. Jeg har siddet nu siddet længe og fjernet flueben fra spørgsmål, som ikke er blevet lukket. Og der var ligegodt nok mange.
Hilsen Balcanard

Kommentar
Fra : eln

Dato : 29-03-06 14:06

jeg har ikke fået et brugbart svar på mit spørgsmål og har ikke glemt at lukke. jeg leder stadigvæk efter en symaskine, når jeg finder een, regner jeg med at fortælle hvor jeg fandt den----så derfor-- balcanard, vær tålmodig

mvh.eln

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-03-06 15:21

Jeg væbner mig ....

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 06-04-06 18:34

Tak for svaret pbp_
jeg har ledt efter en" lille gøn elna."men så heldig har jeg ikke været fandt derimod en singer 6120
på brørup marked til 150 kr,

mvh.eln