/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
dual-sim, skal/skal ikke...?
Fra : NKSDK
Vist : 890 gange
100 point
Dato : 16-03-06 10:29

Hej alle

Findes der blandt jer nogle, der har erfaring med brug af 2 sim-kort i én telefon?

I mit tilfælde er det en 6230i, jeg gerne vil bruge både arbejds- og privat-sim i.

Der findes jo en masse dimmere til salg på nettet, men er de noget værd?

Og kan det overhovedet lade sig gøre på ordentlig måde uden at skulle genstarte telefonen ved sim-skift?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh
NKSDK

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 100 point
Dato : 16-03-06 13:16

Der kan kun siges én ting til det, køber du en af de mange modeller som er på markedet, så har du spildt dine penge. Det er ikke muligt, da der ikke finde telefoner, på det markedet som har 2 sendere, det skal der nemlig bruges, for at disse dimmere kan bruges.

Det er således ikke muligt, at undgå at skulle slukke telefonen, hver gang du skal skifte til et andet simkort.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 16-03-06 13:37

jeg har brugt det til flere telefoner og det virker upåklageligt

du skal dog huske at slukke og tænde for hver gang du vil skifte til andet nr, telefonen starter ikk op igen på det kort der sidst var i brug

jeg har brugt det både til 3310/3510/6210/6310 og har et liggende til 6230 (endnu ikke afprøvet)

du skal være lidt snild for at få vendt stroppen, når det er sket kører det perfekt

Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 17-03-06 14:57

Tak for svaret Ghettofamily.